Tervetuloa chattailemaan!

Lihastautiliitto järjestää sekä yksilöchatteja että ryhmächatteja eri teemoista omilla nettisivuillaan.

Ryhmächatit
ovat kaikille avoimia keskusteluita, joissa voi osallistua keskusteluun nimimerkillä tai halutessaan tulla vain seuraamaan. Ryhmächat aukeaa tälle chat-sivulle ja on avoinna etukäteen ilmoitetun ajan. Ryhmächattien keskusteluhistoriat löytyvät aina chatin jälkeisenä päivänä tältä sivulta koostettuna tiivistelminä, jotta halukkaat voivat lukea, minkälaisia vinkkejä ja vastauksia asiantuntijat ovat antaneet erilaisiin kysymyksiin ja mistä on kulloinkin keskusteltu.

Koonti Yrittäjyyschatin keskustelusta 23.11. löytyy täältä.
Koonti Seksuaalisuus-ryhmächatista 30.11. on täällä.
Kooste Nuoret töihin järjestöihin -ryhmächatista 18.1. luettavissa täällä.

Chatti on vakiinnuttanut paikkansa osana Lihastautiliiton neuvonta- ja ohjauspalveluita ja syksyllä 2017 lisäämme yksilöchat-aikoja tuntuvasti. Yksilöchatissa keskustellaan chattiruudun välityksellä kahden kesken asiantuntijan kanssa ja keskustelut ovat luottamuksellisia. Yksilöchat-ikkuna löytyy Lihastautiliiton nettisivujen oikeasta alakulmasta.

TULOSSA:

Liikunta-ryhmächat soveltavan liikunnan asioista 27.9.2017 klo 17-19.

YKSILÖCHAT-AJAT SYKSYLLÄ 2017

28.11. klo 14–16

JOULUKUU
11.12. klo 14–15