Tervetuloa chattailemaan!

Lihastautiliitto järjestää sekä yksilöchatteja että ryhmächatteja eri teemoista omilla nettisivuillaan.

Ryhmächatit
ovat kaikille avoimia keskusteluita, joissa voi osallistua keskusteluun nimimerkillä tai halutessaan tulla vain seuraamaan. Ryhmächat aukeaa tälle chat-sivulle ja on avoinna etukäteen ilmoitetun ajan. Ryhmächattien keskusteluhistoriat löytyvät aina chatin jälkeisenä päivänä tältä sivulta koostettuna tiivistelminä, jotta halukkaat voivat lukea, minkälaisia vinkkejä ja vastauksia asiantuntijat ovat antaneet erilaisiin kysymyksiin ja mistä on kulloinkin keskusteltu.

Koonti Yrittäjyyschatin keskustelusta 23.11. löytyy täältä.
Koonti Seksuaalisuus-ryhmächatista 30.11. on täällä.
Kooste Nuoret töihin järjestöihin -ryhmächatista 18.1. luettavissa täällä.

Ryhmächattien lisäksi liitto järjestää yksilöchatteja ennalta ilmoitettuina aikoina. Yksilöchatissa keskustellaan chattiruudun välityksellä kahden kesken asiantuntijan kanssa ja keskustelut ovat luottamuksellisia. Yksilöchat-ikkuna löytyy Lihastautiliiton nettisivujen oikeasta alakulmasta.

TULOSSA:
Yksilöchatteja, kysymyksiin vastaamassa järjestösuunnittelija Leena Koivusaari: 6.3, 27.3, 24.4 ja 15.5 klo 14-17. Chat saattaa olla auki satunnaisesti myös muina aikoina.

Vuoden 2017 Lihastautipäiviä vietetään Rovaniemellä 8. ja 9. huhtikuuta hotelli Rantasipi Pohjanhovissa (Pohjanpuistikko 2, 96200 Rovaniemi). Viikonlopun o
Lihastautiliitto järjestää ALS-koulutuspäivän ammattilaisille keskiviikkona 19.4.2017.Koulutuspaikkana toimii Ylivieskan ammattiopisto (Kuusitie 6, 84100
Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480 100. Linja aukeaa soittoajan alettua, ja se suljetaan soittoajan päätyttyä. Puhe
Lihastautiliitto järjestää keväällä lapsiperheille valtakunnallisen tapahtuman Helsingissä, Merimaailma SEA LIFEssa lauantaina 29.4.2017.  Ohjelman ja