Tervetuloa chattailemaan!

Lihastautiliitto järjestää sekä yksilöchatteja että ryhmächatteja eri teemoista omilla nettisivuillaan.

Ryhmächatit
ovat kaikille avoimia keskusteluita, joissa voi osallistua keskusteluun nimimerkillä tai halutessaan tulla vain seuraamaan. Ryhmächat aukeaa tälle chat-sivulle ja on avoinna etukäteen ilmoitetun ajan. Ryhmächattien keskusteluhistoriat löytyvät aina chatin jälkeisenä päivänä tältä sivulta koostettuna tiivistelminä, jotta halukkaat voivat lukea, minkälaisia vinkkejä ja vastauksia asiantuntijat ovat antaneet erilaisiin kysymyksiin ja mistä on kulloinkin keskusteltu. Yksilöchatissa keskustellaan chattiruudun välityksellä kahden kesken asiantuntijan kanssa ja keskustelut ovat luottamuksellisia. Yksilöchat-ikkuna löytyy Lihastautiliiton nettisivujen oikeasta alakulmasta.

Koonti Yrittäjyyschatin keskustelusta 23.11. löytyy täältä.
Koonti Seksuaalisuus-ryhmächatista 30.11. on täällä.
Kooste Nuoret töihin järjestöihin -ryhmächatista 18.1. luettavissa täällä.
Kooste Liikuntachatista 27.9. löytyy täältä.

SEURAAVA RYHMÄCHAT: järjestöjen yhteisen työllisyys- ja yrittäjyyschat 30.1. klo 15-17. Mukana Lihastautiliiton lisäksi mm.  Invalidiliitto, Yritystä-hanke, Neuroliitto ja Näkövammaisten liitto.

YKSILÖCHAT-AJAT KEVÄÄLLÄ 2018
Yksilöchatissa on vakioaika aina maanantaisin 8.1. alkaen klo 13-14. Chat on satunnaisesti auki myös muina aikoina, teemallisista yksilöchateista ilmoitetaan erikseen!

Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480
Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa.. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480