Tervetuloa chattailemaan!

Lihastautiliitto järjestää sekä yksilöchatteja että ryhmächatteja eri teemoista omilla nettisivuillaan.

Ryhmächatit
ovat kaikille avoimia keskusteluita, joissa voi osallistua keskusteluun nimimerkillä tai halutessaan tulla vain seuraamaan. Ryhmächat aukeaa tälle chat-sivulle ja on avoinna etukäteen ilmoitetun ajan. Ryhmächattien keskusteluhistoriat löytyvät aina chatin jälkeisenä päivänä tältä sivulta koostettuna tiivistelminä, jotta halukkaat voivat lukea, minkälaisia vinkkejä ja vastauksia asiantuntijat ovat antaneet erilaisiin kysymyksiin ja mistä on kulloinkin keskusteltu.

Koonti Yrittäjyyschatin keskustelusta 23.11. löytyy täältä.
Koonti Seksuaalisuus-ryhmächatista 30.11. on täällä.
Kooste Nuoret töihin järjestöihin -ryhmächatista 18.1. luettavissa täällä.
Kooste Liikuntachatista 27.9. löytyy täältä.

Chatti on vakiinnuttanut paikkansa osana Lihastautiliiton neuvonta- ja ohjauspalveluita ja syksyllä 2017 lisäämme yksilöchat-aikoja tuntuvasti. Yksilöchatissa keskustellaan chattiruudun välityksellä kahden kesken asiantuntijan kanssa ja keskustelut ovat luottamuksellisia. Yksilöchat-ikkuna löytyy Lihastautiliiton nettisivujen oikeasta alakulmasta.

YKSILÖCHAT-AJAT SYKSYLLÄ 2017

MARRASKUU
9.11. klo 15–17 - chat siirtyy Apuvälinemessujen takia, uusi aika ilmoitetaan myöhemmin!
13.11. klo 12–14
15.11. klo 9–11 ja klo 14–16
20.11. klo 14–15
28.11. klo 14–16