KUOPIO: ALS-vertaistapaaminen  torstaina 17.8.2017 klo 13-15 Leväsen toimintakeskuksella (os. Leväsentie 27, Kuopio). Tilaisuudessa alustaa puhevammaisten tulkki Satu Jämsen.

JYVÄSKYLÄ: Vertaispäivä lihastautia sairastaville ja läheisille tiistaina 29.8.2017 klo 12-16 Keski-Suomen keskussairaalassa. (Keskussairaalantie 19, Jyväskylä. Koulutustilat, krs. -1, luentosali 1)

Ohjelmassa kokemusasiantuntijan, ravitsemussuunnittelijan, fysioterapeutin sekä Lihastautiliiton työntekijöiden alustukset sekä yhteistä keskustelua. Sitovat ilmoittautumiset ennakkoon 15.8. mennessä Keski-suomen lihastautiyhdistyksen verkkosivulla Tapahtumat-osion verkkolomakkeella.

KUOPIO: Vertaistapaamiset/ tarinatuokiot syksyllä 2017 seuraavina ajankohtina Melankadun toimintakeskuksella: (Melankatu 10B, Kuopio, ryhmätyötila)

Keskiviikko 30.8.2017 klo 14

Keskiviikko 27.9.2017 klo 14

Keskiviikko 25.10.2017 klo 14

KUOPIO: Vertaistuki-iltamat erityistä tukea tarvitsevien lasten vanhemmille tiistaisin 26.9., 31.10. sekä 28.11. klo 18-20 KYSissä lasten ja nuorten klinikalla, lastenneurologian yksikössä. Lastenhoito järjestetään tarvittaessa. Ilmoittautumiset viimeistään viikko ennen tilaisuutta johannes.hietala(at)aivoliitto.fi

TAMPERE: Lihastautiliiton valtakunnallinen perhetapaaminen lauantaina 11.11.2017 klo 11-14 Apuväline-messujen yhteydessä Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa, os. Ilmailunkatu 20, Tampere. Tapaaminen pidetään messuhallin yläkerrassa Mars-salissa. Lisätiedot: paula.sorjonen(at)lihastautiliitto.fi tai marjo.luomanen(at)lihastautiliitto.fi

KUOPIO: Esteetön ja kaikille soveltuva toiminnallinen perhepäivä lauantaina 18.11.2017 Taidelukio Lumitin tiloissa, os. Minna Canthin katu 46, Kuopio). Lisätietoa luvassa syksyllä!

Itä- ja Keski-Suomen järjestösuunnittelijan chat-päivystysajat syksyllä 2017:

24.8. klo 9.30-11.30

12.9. klo 12-14

6.10. klo 9-11

25.10. klo 13-15

15.11. klo 9-11

13.12. klo 12-14

Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480 100. Linja aukeaa soittoajan alettua, ja se suljetaan soittoajan päätyttyä. Puhe
Lihastautiliitto järjestää yhdessä Matka-agenttien kanssa  11. – 15.9.2017 matkan Tallinnaan. Tallinna on suomalaisille tuttu Viron pääkaupunki, joka
Lihastautiliiton liikuntachat kokoaa 27.9.2017 klo 17-19 ruudun ääreen monipuolisen joukon asiantuntijoita keskustelemaan soveltavasta liikunnasta ja ennen ka
Lihastaudit – hengitystoimintojen tukeminen fysioterapian keinoin Fysioterapeuttien koulutuspäivä 5.10.2017 klo 9.00 – 12.30 Cumulus City keskusta, Haa
Lihastautiliiton työllisyystoiminta kutsuu nuoria mukaan 10.-11.11.2017 nuorten risteilylle!   Matkaan lähdetään Turusta Viking Gracella, risteily on tar