Jäseneksi liittyminen

Voit liittyä jäseneksi kotipaikkakuntaasi lähinnä olevaan lihastautiyhdistykseen. Eri puolilla Suomea on 12 lihastautiyhdistystä, jotka järjestävät omaa toimintaa jäsenistölleen. Jäseneksi voivat liittyä sairastuneet, läheiset, ammattihenkilöt tai liiton toiminnan tukemisesta kiinnostuneet.

Valitse alla olevalta listalta oman alueesi yhdistys, ja täytä sähköinen liittymislomake yhdistyksen sivuilla:

OUKALI, Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun lihastautiyhdistys ry
Keski-Suomen lihastautiyhdistys ry
Itä-Suomen lihastautiyhdistys ry
Kymenlaakson lihastautiyhdistys ry
Pirkanmaan lihastautiyhdistys ry
Lapin läänin Lihastautiyhdistys ry
Pohjanmaan lihastautiyhdistys ry
Etelä-Hämeen lihastautiyhdistys ry
Kaakkois-Suomen lihastautiyhdistys ry
Lounais-Suomen lihastautiyhdistys ry
Uudenmaan lihastautiyhdistys ry
Pohjois-Savon lihastautiyhdistyksen jäseneksi liittyminen onnistuu toistaiseksi lähettämällä sähköpostia osoitteeseen heino.liisae@gmail.com

Paikallisyhdistyksen jäsenyys tarjoaa monipuolisia mahdollisuuksia tiedon saamiseen, vertaistukeen sekä virkistys- ja lomatoimintaan. Jäsenmaksu vaihtelee yhdistyksittäin 15 - 30 euron välillä.

Jäseneksi liittyessäsi saat tietopaketin, jossa kerrotaan sairaudestasi sekä liiton palveluista. Jäsenetuna tulee viisi kertaa vuodessa ilmestyvä Lihastautiliiton julkaisema Porras-lehti, josta löytyy sairauksien hoitoon ja kuntoutukseen liittyvän ajankohtaisen tiedon lisäksi tarinoita sairastuneiden ja heidän läheistensä elämästä.

Jäsenenä voit myös vaihtaa ajatuksia Lihastautiliiton kotisivujen keskustelupalstalla.

Lihastautiliitto järjestää yhdessä Matka-agenttien kanssa  11. – 15.9.2017 matkan Tallinnaan. Tallinna on suomalaisille tuttu Viron pääkaupunki, joka
Lihastautiliiton liikuntachat kokoaa 27.9.2017 klo 17-19 ruudun ääreen monipuolisen joukon asiantuntijoita keskustelemaan soveltavasta liikunnasta ja ennen ka
Lihastaudit – hengitystoimintojen tukeminen fysioterapian keinoin Fysioterapeuttien koulutuspäivä 5.10.2017 klo 9.00 – 12.30 Cumulus City keskusta, Haa
Vertaistukipäivä ALSiin sairastuneiden aikuisikäisille lapsille lauantaina 18.11.2017 Break Sokos Hotel Flamingossa VantaallaLihastautiliitto ry järjesti AL