Länsi-Suomen alueelliset tapahtumat

TAMPERE

20.6. klo 17 - 19 ALS -TAPAAMINEN, Pellervontupa, os. Pellervonkatu 9

ALS:ia sairastavien ja heidän läheisten vertaistapaaminen. Ilmoittautuminen 16.6 mennessä Marjolle.

ALUEELLISET KESÄPÄIVÄT TÄNÄ VUONNA TAMPEREELLA

Tänä kesänä alueellisia kesäpäiviä vietetään Tampereella historiallisella Finlaysonin alueella La 5.8. klo 10 - 13.30.

Ohjelma:

klo 9.45 Kokoonnumme liikekeskus Siperiassa Cafe & Bakery Nostalgiassa

klo 10.00 Tervetuloa, kahvi ja pieni suolainen pala

klo 10.30 Pumpuliplikkain jäljillä

klo 12 Lounas

klo 13 Yhteinen mukava hetki

klo 13.30 Varsinaisen päivän päätös

Kesäpäivän omavastuu on 10 €/hlö, joka sisältää ohjelman, kahvin ja ruokailun. Ilmoittautuminen 20.7. mennessä Marjolle tai Marketalle (p. 040 7511 523).

Halukkaat voivat jatkaa päivää Tampereen Komedia -teatterin dekkarikomedialla "Kaasua, komisario Palmu!". Tietoa esityksestä: www.komediateatteri.fi/ohjelmisto/kaasuakomisario-palmu. Esitys alkaa klo 14.30 ja kestää 1 h 50 min. Teatteri sijaitsee osoitteessa Lapintie 3. Lippujen hinnat: peruslippu à 35 €, eläkeläislippu à 33 € ja opiskelija-/lastenliput à 25 €. Henkilökohtaisen avustajan lippu on à 20 €. Lipun varaus Marjolta to 29.6. mennessä.

Lihastautiliitto järjestää yhdessä Matka-agenttien kanssa  11. – 15.9.2017 matkan Tallinnaan. Tallinna on suomalaisille tuttu Viron pääkaupunki, joka
Lihastautiliiton liikuntachat kokoaa 27.9.2017 klo 17-19 ruudun ääreen monipuolisen joukon asiantuntijoita keskustelemaan soveltavasta liikunnasta ja ennen ka
Lihastaudit – hengitystoimintojen tukeminen fysioterapian keinoin Fysioterapeuttien koulutuspäivä 5.10.2017 klo 9.00 – 12.30 Cumulus City keskusta, Haa
Vertaistukipäivä ALSiin sairastuneiden aikuisikäisille lapsille lauantaina 18.11.2017 Break Sokos Hotel Flamingossa VantaallaLihastautiliitto ry järjesti AL