Nuorisotoiminnan nimi on nyt NuoLi!

Lihastautiliiton nuorisotoimikunta on valinnut liiton nuorisotoiminnalle uuden nimen, jota tullaan käyttämään jatkossa puhuttaessa Lihastautiliiton nuorisotoiminnasta. Nimi valikoitui kesällä 2016 pidetyn nimikilpailun joukosta, johon tuli kaikkiaan 70 ehdotusta. Voitokkaan nimiehdotuksen teki Mirka Rantanen.

Nuorisotoimikunnan puheenjohtajana vuonna 2016 toimii Niko Mäkelä ja vuonna 2017 Sini Sydänmaa. Sihteerinä koko toimikauden on Johanna Manninen. Toimikunnan muut jäsenet ovat Elina Levijoki, Hanna Bäckström, ja Jenni Kuittinen ja varajäseniä Heidi Huuskonen ja Selinä Nera.

Parhaiten toimikuntalaiset tavoitat Facebookista osoitteesta www.facebook.com/nuorisotoimintalihastautiliitto

Myös Nuorisoyhteistyö Seitti tarjoaa toimintaa, tapahtumia ja mahdollisuuksia suunnitella omaa toimintaa. Tutustu toimintaan sivustolla seittiweb.org. tai ole suoraan yhteydessä Seitin nuorisotyönsuunnittelijaan Jenni Kuuselaan: jenni.kuusela@invalidiliitto.fi .

Lihastautiliiton liikuntachat kokoaa 27.9.2017 klo 17-19 ruudun ääreen monipuolisen joukon asiantuntijoita keskustelemaan soveltavasta liikunnasta ja ennen ka
Lihastaudit – hengitystoimintojen tukeminen fysioterapian keinoin Fysioterapeuttien koulutuspäivä 5.10.2017 klo 9.00 – 12.30 Cumulus City keskusta, Haa
Lihastautiliiton työllisyystoiminta kutsuu nuoria mukaan 10.-11.11.2017 nuorten risteilylle!   Matkaan lähdetään Turusta Viking Gracella, risteily on tar
Vertaistukipäivä ALSiin sairastuneiden aikuisikäisille lapsille lauantaina 18.11.2017 Break Sokos Hotel Flamingossa VantaallaLihastautiliitto ry järjestää