Nuorisotoiminnan nimi on nyt NuoLi!

Lihastautiliiton nuorisotoimikunta on valinnut liiton nuorisotoiminnalle uuden nimen, jota tullaan käyttämään jatkossa puhuttaessa Lihastautiliiton nuorisotoiminnasta. Nimi valikoitui kesällä 2016 pidetyn nimikilpailun joukosta, johon tuli kaikkiaan 70 ehdotusta. Voitokkaan nimiehdotuksen teki Mirka Rantanen.

Nuorisotoimikunnan puheenjohtajana vuonna 2016 toimii Niko Mäkelä ja vuonna 2017 Sini Sydänmaa. Sihteerinä koko toimikauden on Johanna Manninen. Toimikunnan muut jäsenet ovat Elina Levijoki, Hanna Bäckström, ja Jenni Kuittinen ja varajäseniä Heidi Huuskonen ja Selinä Nera.

Parhaiten toimikuntalaiset tavoitat Facebookista osoitteesta www.facebook.com/nuorisotoimintalihastautiliitto

Myös Nuorisoyhteistyö Seitti tarjoaa toimintaa, tapahtumia ja mahdollisuuksia suunnitella omaa toimintaa. Tutustu toimintaan sivustolla seittiweb.org. tai ole suoraan yhteydessä Seitin nuorisotyönsuunnittelijaan Jenni Kuuselaan: jenni.kuusela@invalidiliitto.fi .

Vuoden 2017 Lihastautipäiviä vietetään Rovaniemellä 8. ja 9. huhtikuuta hotelli Rantasipi Pohjanhovissa (Pohjanpuistikko 2, 96200 Rovaniemi). Viikonlopun o
Lihastautiliitto järjestää ALS-koulutuspäivän ammattilaisille keskiviikkona 19.4.2017.Koulutuspaikkana toimii Ylivieskan ammattiopisto (Kuusitie 6, 84100
Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480 100. Linja aukeaa soittoajan alettua, ja se suljetaan soittoajan päätyttyä. Puhe
Lihastautiliitto järjestää keväällä lapsiperheille valtakunnallisen tapahtuman Helsingissä, Merimaailma SEA LIFEssa lauantaina 29.4.2017.  Ohjelman ja