OUKALI, Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun lihastautiyhdistys ry

p. 0440434323
oukali.lty@gmail.com

www.oukali-lihastautiyhdistys.com

Olemme valtakunnallisen Lihastautiliitto ry:n ja Suomen vammaisurheilu ja –liikunta VAU ry:n jäsenyhdistys, jäseniä on n. 175. Yhdistyksen kotipaikka on Oulu. Järjestämme koulutustilaisuuksia, erityisliikuntaa, vertaistukitapaamisia. Välitämme tietoa ja neuvontaa lihastaudeista. Pidämme yhteyttä eri viranomaistahoihin sosiaali-ja terveydenhuollon palveluiden, kuntoutuksen, hoidon ja tutkimuksen edistämiseksi.

Puheenjohtaja, Riitta Vesikukka, riitta.vesikukka@gmail.com
Sihteeri, Hannu Välitalo, valitalo.hannu@gmail.com
Liikuntavastaava ft Maarit Sihvonen, maarit.sihvonen@dentfys.fi

ALUEELLINEN TIETOPÄIVÄ MYOSIITEISTApolymyosiitti, inkluusiokappalemyosiitti ja dermatomyosiittiAika: Keskiviikko 3.5.2017 klo 12.00–17.00 Paikka: Vammaisjä