LIHASTAUTILIITTO POHJOIS-SUOMI

Pohjois-Suomen alueen järjestösuunnittelija on Raija Similä. Raija huolehtii myös Lihastautiliiton lomatoiminnasta sekä +65-ikäisten senioritoiminnasta.

Pohjois-Suomen alueella toimii kaksi lihastautiyhdistystä: OUKALI - Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun lihastautiyhdistys  sekä Läpin läänin lihastautiyhdistys. OUKALI - Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun lihastautiyhdistyksen alaisuudessa toimii kolme kerhoa: Oulun Triadi, Oulaisten ystäväkerho ja Kainuun kerho yhteistyössä Kainuun Neuroyhdistyksen kanssa.

Raija Similän toimistopäivä on maanantaisin klo 9.00 - 15.00 ellen toisin ilmoita.

Raija lomalla 11. - 13.4. ja 24. - 28.4.17

Pohjois-Suomen alueelliset tapahtumat:

LIHASTAUTILIITTO POHJOIS-SUOMI:
Raija Similä
Järjestösuunnittelija/loma- ja +65-ikäisten toiminnasta vastaava
Kansankatu 53
90100 OULU

GSM 050 591 4244
raija.simila(at)lihastautiliitto.fi

Vuoden 2017 Lihastautipäiviä vietetään Rovaniemellä 8. ja 9. huhtikuuta hotelli Rantasipi Pohjanhovissa (Pohjanpuistikko 2, 96200 Rovaniemi). Viikonlopun o
Lihastautiliitto järjestää ALS-koulutuspäivän ammattilaisille keskiviikkona 19.4.2017.Koulutuspaikkana toimii Ylivieskan ammattiopisto (Kuusitie 6, 84100
Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480 100. Linja aukeaa soittoajan alettua, ja se suljetaan soittoajan päätyttyä. Puhe