LIHASTAUTILIITTO POHJOIS-SUOMI

Pohjois-Suomen alueen järjestösuunnittelija on Raija Similä. Raija huolehtii myös Lihastautiliiton lomatoiminnasta sekä +65-ikäisten senioritoiminnasta.

Pohjois-Suomen alueella toimii kaksi lihastautiyhdistystä: OUKALI - Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun lihastautiyhdistys  sekä Läpin läänin lihastautiyhdistys. OUKALI - Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun lihastautiyhdistyksen alaisuudessa toimii kolme kerhoa: Oulun Triadi, Oulaisten ystäväkerho ja Kainuun kerho yhteistyössä Kainuun Neuroyhdistyksen kanssa.

Raija Similän toimistopäivä on maanantaisin klo 9.00 - 15.00 ellen toisin ilmoita.

Raija lomalla 111. - 13.4. ja 24. - 28.4.17

Pohjois-Suomen alueelliset tapahtumat:

LIHASTAUTILIITTO POHJOIS-SUOMI:
Raija Similä
Järjestösuunnittelija/loma- ja +65-ikäisten toiminnasta vastaava
Kansankatu 53
90100 OULU

GSM 050 591 4244
raija.simila(at)lihastautiliitto.fi

Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480 100. Linja aukeaa soittoajan alettua, ja se suljetaan soittoajan päätyttyä. Puhe
Vuoden 2017 Lihastautipäiviä vietetään Rovaniemellä 8. ja 9. huhtikuuta.  Paikkana toimii Hotelli Rantasipi Pohjanhovi (Pohjanpuistikko 2, 96200 Rovanie
Lihastautiliitto järjestää yhdessä Matka-agenttien kanssa  11. – 15.9.2017 matkan Tallinnaan. Tallinna on suomalaisille tuttu Viron pääkaupunki, joka