LIHASTAUTILIITTO POHJOIS-SUOMI

Pohjois-Suomen alueen järjestösuunnittelija on Raija Similä. Raija huolehtii myös Lihastautiliiton lomatoiminnasta sekä +65-ikäisten senioritoiminnasta.

Pohjois-Suomen alueella toimii kaksi lihastautiyhdistystä: OUKALI - Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun lihastautiyhdistys  sekä Läpin läänin lihastautiyhdistys. OUKALI - Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun lihastautiyhdistyksen alaisuudessa toimii kolme kerhoa: Oulun Triadi, Oulaisten ystäväkerho ja Kainuun kerho yhteistyössä Kainuun Neuroyhdistyksen kanssa.

CHAT -palvelussa ma 19.2., 19.3., klo 13.00 - 14.00

Olen talvilomalla 26.3. - 8.4.2018

Pohjois-Suomen alueelliset tapahtumat:

LIHASTAUTILIITTO POHJOIS-SUOMI:
Raija Similä
Järjestösuunnittelija/loma- ja +65-ikäisten toiminnasta vastaava
Kansankatu 53
90100 OULU

GSM 050 591 4244 myös WhatsApp

raija.simila(at)lihastautiliitto.fi

Kansainvälisen harvinaisten sairauksien päivän kunniaksi Turussa järjestetään 28.2. aamupäiväseminaari, jossa käsitellään harvinaissairauksien tutkim
Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480