LIHASTAUTILIITTO POHJOIS-SUOMI

Pohjois-Suomen alueen järjestösuunnittelija on Raija Similä. Raija huolehtii myös Lihastautiliiton lomatoiminnasta sekä +65-ikäisten senioritoiminnasta.

Pohjois-Suomen alueella toimii kaksi lihastautiyhdistystä: OUKALI - Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun lihastautiyhdistys  sekä Läpin läänin lihastautiyhdistys. OUKALI - Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun lihastautiyhdistyksen alaisuudessa toimii kolme kerhoa: Oulun Triadi, Oulaisten ystäväkerho ja Kainuun kerho yhteistyössä Kainuun Neuroyhdistyksen kanssa.

Pohjois-Suomen alueelliset tapahtumat:

LIHASTAUTILIITTO POHJOIS-SUOMI:
Raija Similä
Järjestösuunnittelija/loma- ja +65-ikäisten toiminnasta vastaava
Kansankatu 53
90100 OULU

GSM 050 591 4244
raija.simila(at)lihastautiliitto.fi

Lihastautiliiton liikuntachat kokoaa 27.9.2017 klo 17-19 ruudun ääreen monipuolisen joukon asiantuntijoita keskustelemaan soveltavasta liikunnasta ja ennen ka
Lihastaudit – hengitystoimintojen tukeminen fysioterapian keinoin Fysioterapeuttien koulutuspäivä 5.10.2017 klo 9.00 – 12.30 Cumulus City keskusta, Haa
Lihastautiliiton työllisyystoiminta kutsuu nuoria mukaan 10.-11.11.2017 nuorten risteilylle!   Matkaan lähdetään Turusta Viking Gracella, risteily on tar
Vertaistukipäivä ALSiin sairastuneiden aikuisikäisille lapsille lauantaina 18.11.2017 Break Sokos Hotel Flamingossa VantaallaLihastautiliitto ry järjestää