PUHELINLÄÄKÄRIAJAT

Lihastautiliitto tarjoaa kerran kuukaudessa puhelimitse myös lääkärin neuvontaa.

Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480 100. Linja aukeaa soittoajan alettua, ja se suljetaan soittoajan päätyttyä. Puhelinaikoja ei voi varata etukäteen, eikä puhelinajan aikana jättää lääkärille viestiä tai soittopyyntöä linjan ollessa varattu. Puhelusta peritään normaali matkapuhelinmaksu

Puhelinlääkärien soittoajat kevätkaudella 2017:

MAALISKUU
neurologian erikoislääkäri Hannu Laaksovirta 6.3. klo 18.00 -19.30

HUHTIKUU
perinnöllisyyslääketieteen erikoislääkäri, dosentti Carina Wallgren-Pettersson 26.4. klo 16.00 -17.30

TOUKOKUU
lastenneurologian erikoislääkäri, LKT Pirjo Isohanni 4.5. klo 17.00 -18.30

Sari Kiuru-Enari 17.5. klo 16.00 -17.30

KESÄKUU
neurologian erikoislääkäri, LT, dosentti Mari Auranen 1.6. klo 13.30 -15.00

Vuoden 2017 Lihastautipäiviä vietetään Rovaniemellä 8. ja 9. huhtikuuta hotelli Rantasipi Pohjanhovissa (Pohjanpuistikko 2, 96200 Rovaniemi). Viikonlopun o