PUHELINLÄÄKÄRIAJAT

Lihastautiliitto tarjoaa kerran kuukaudessa puhelimitse myös lääkärin neuvontaa.

Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480 100. Linja aukeaa soittoajan alettua, ja se suljetaan soittoajan päätyttyä. Puhelinaikoja ei voi varata etukäteen, eikä puhelinajan aikana jättää lääkärille viestiä tai soittopyyntöä linjan ollessa varattu. Puhelusta peritään normaali matkapuhelinmaksu

Puhelinlääkäripalvelu lomailee heinäkuussa.

Puhelinlääkäriajat syksyllä 2017

Lokakuu
Neurologian erikoislääkäri, dosentti Päivi Meretoja torstai 26.10.2017 klo 8.00–9.30

Marraskuu
Lastenneurologian dosentti, LT Pirjo Isohanni torstai 2.11.2017 klo 17.00–18.30.
Perinnöllisyyslääketieteen erikoislääkäri, dosentti Carina Wallgren-Pettersson keskiviikko 15.11.2017 klo 16.00–17.30.
Neurologian erikoislääkäri, LT, dosentti Mari Auranen perjantai 24.11.2017 klo 13.30–15.00.

Joulukuu
Neurologian erikoislääkäri Hannu Laaksovirta maanantai 4.12.2017 klo 17.00–18.30.
Neurologian erikoislääkäri, dosentti Aki Hietaharju keskiviikko 13.12.2017 klo 16.00–17.30.

Lihastautiliitto ry:n kiertue Tietoa lihassairauksista –yleisöluennot   Tule paikan päälle tai osallistu verkon välityksellä. Ohjelmassa neurologin l
Lihastautiliiton työllisyystoiminta kutsuu nuoria mukaan 10.-11.11.2017 nuorten risteilylle!   Matkaan lähdetään Turusta Viking Gracella, risteily on tar
Vertaistukipäivä ALSiin sairastuneiden aikuisikäisille lapsille lauantaina 18.11.2017 Break Sokos Hotel Flamingossa VantaallaLihastautiliitto ry järjestää