Sosiaalineuvonta

Neuvontaa lihassairaille sosiaaliturvaan liittyvissä kysymyksissä antaa sosiaaliturvasuunnittelija
Hanna-Mari Hanhiala: 044 736 1031.

Lihastautiliitto julkaisee vuosittain Sosiaalikompassi-julkaisun,  johon on koottu tavallisimpia vammaisuuteen ja pitkäaikaissairauksiin liittyviä palveluja ja tukimuotoja. Sosiaalikompassi ilmestyy helmikuussa Porras-lehden liitteenä, joten siihen kootut tiedot perustuvat kulloisenkin julkaisuvuoden tammikuun tilanteeseen. Esimerkiksi vuoden aikana tapahtuvat lakimuutokset voivat siis vaikuttaa Sosiaalikompassin tietoihin.

Sosiaalikompassi 2017

Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480 100. Linja aukeaa soittoajan alettua, ja se suljetaan soittoajan päätyttyä. Puhe
Lihastautiliitto ry:n kiertue Tietoa lihassairauksista –yleisöluennot   Tule paikan päälle tai osallistu verkon välityksellä. Ohjelmassa neurologin l
Lihastautiliiton työllisyystoiminta kutsuu nuoria mukaan 10.-11.11.2017 nuorten risteilylle!   Matkaan lähdetään Turusta Viking Gracella, risteily on tar