Näin voit tukea Lihastautiliiton toimintaa

Lahjoitukset

Merkkipäivää viettäessäsi voit esittää toivomuksen, että lahjojen sijasta sinua muistavat tukisivat Lihastautiliiton toimintaa. Myös muistokukkarahat voi ohjata liiton toiminnan tukemiseen.

Lihastautiliiton Lahjoitustili: Nordea FI17 1590 3000 2011 50

Lihastautiliiton Poliisihallituksen myöntämä varainkeräyslupa RA/2016/450 on voimassa 5.9.2016 – 31.7.2018 koko Suomen alueella Ahvenanmaata lukuun ottamatta. Kerätyt varat käytetään liiton järjestämään vertaistuki- ja harrastustoimintaan sekä virkistykseen lahjoitusvuoden tai sitä seuraavan vuoden aikana.

Testamentit

Testamenttilahjoitus Lihastautiliitolle auttaa kehittämään liiton toimintaa sairastavien ja heidän läheistensä hyväksi. Lahjoittaja voi halutessaan määritellä lahjoituksensa käyttötarkoituksen. Testamenttilahjoitukset Lihastautiliitolle ovat verovapaita.

Lihastautiliiton pankkiyhteys: Nordea FI59 1590 3000 1044 61

Lisätietoja lahjoituksista talouspäällikkö Sari Posio, 044 736 1033 (etunimi.sukunimi@lihastautiliitto.fi)

Jäsenyys toiminnan tukena

Liiton toimintaa voit tukea myös liittymällä joko varsinaiseksi tai kannattajajäseneksi. Jäseneksi voivat liittyä sairastuneiden ohella myös omaiset, läheiset ja ystävät. Jäsenmaksulla saa ajankohtaista tietoa sisältävän Porras-lehden viisi kertaa vuodessa.

Ohjeet jäseneksi liittymisestä täällä.

Lihastautiliiton tuki- ja asiantuntijajäseniksi voidaan hyväksyä rekisteröityjä yhdistyksiä, oikeuskelpoisia yhteisöjä sekä säätiöitä. Tuki- ja asiantuntijajäsenyyttä haetaan vapaamuotoisella kirjallisella hakemuksella liittohallitukselta, hakemukset osoitetaan toiminnanjohtaja Jaana-Sofia Saariselle.

Yhdistysjäsenyyden (tuki- ja asiantuntijuusjäsen) vuosimaksu on 75 € ja yritysjäsenyyden vuosimaksu 150 €.

Lihastautiliiton julkaisut löydät täältä.

Voit myös tilata Lihastautiliiton Porras-lehden joko itsellesi tai lahjaksi jollekin täältä.

Vuoden 2017 Lihastautipäiviä vietetään Rovaniemellä 8. ja 9. huhtikuuta hotelli Rantasipi Pohjanhovissa (Pohjanpuistikko 2, 96200 Rovaniemi). Viikonlopun o
Lihastautiliitto järjestää ALS-koulutuspäivän ammattilaisille keskiviikkona 19.4.2017.Koulutuspaikkana toimii Ylivieskan ammattiopisto (Kuusitie 6, 84100
Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480 100. Linja aukeaa soittoajan alettua, ja se suljetaan soittoajan päätyttyä. Puhe
Lihastautiliitto järjestää keväällä lapsiperheille valtakunnallisen tapahtuman Helsingissä, Merimaailma SEA LIFEssa lauantaina 29.4.2017.  Ohjelman ja