Työllistymisen edistäminen

Työ on perusoikeus!

Oikeus työhön on jokaisen ihmisen perusoikeus. Tarjoamme yksilöllistä tukea työnhakuun ja työllistymiseen liittyvissä kysymyksissä. Lihastautiliiton urasuunnittelija on apuna työnhakuasiakirojen laadinnassa, erilaisten tukimuotojen selvittämisessä ja haastatteluun valmistautumisessa. Ota yhteys Liisa-Maija Verainen, puh. 040 751 1081, liisa-maija.verainen(at)lihastautiliitto.fi

Duunimentori -työnantajapalvelu

Duunimentori-sivustolta löydät tietoja järjestöille ilmoitetuista avoimista työpaikoista. Palvelua ylläpitää Lihastautiliitto ry:n hallinnoima Duunimentori-hanke. Sivustolla on tietoa sekä työnhakijalle että työnantajalle esimerkiksi työn tukimuodoista.

Vuoden 2017 Lihastautipäiviä vietetään Rovaniemellä 8. ja 9. huhtikuuta hotelli Rantasipi Pohjanhovissa (Pohjanpuistikko 2, 96200 Rovaniemi). Viikonlopun o
Lihastautiliitto järjestää ALS-koulutuspäivän ammattilaisille keskiviikkona 19.4.2017.Koulutuspaikkana toimii Ylivieskan ammattiopisto (Kuusitie 6, 84100
Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480 100. Linja aukeaa soittoajan alettua, ja se suljetaan soittoajan päätyttyä. Puhe
Lihastautiliitto järjestää keväällä lapsiperheille valtakunnallisen tapahtuman Helsingissä, Merimaailma SEA LIFEssa lauantaina 29.4.2017.  Ohjelman ja