Vertaistukiperheet

Vuoden 2014 aikana koulutettiin Lihastautiliiton Länsi-Suomen alueella vertaistukiperheitä tueksi perheille, joissa on lihassairas lapsi. Diagnoosin tullessa monet viranomaiset kertovat erilaisista oikeuksista, joita on olemassa, mutta kukaan ei kerro mitä arki on, ja miten välillä luovitaan eteenpäin. Näihin koulutettuihin vertaistukiperheisiin voi ottaa yhteyttä ja keskustella arjen toimivuudesta ja muista käytännön mieltä askarruttavista asioista.

Vertaistukiperheet:
Jukka Jaatinen, p. 050 3555608, jukka.e.jaatinen(at)gmail.com, VAASA
Kati Huovinen, p . 0400 806239, k.huovinen(at)netikka.fi, VAASA
Hanna Paavola, p. 040 5959007, hannapaavola(at)outlook.com , VAASA
Liisa Pukkila, p. 0400 616936, liisa.pukkila(at)netikka.fi, KURIKKA

Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480 100. Linja aukeaa soittoajan alettua, ja se suljetaan soittoajan päätyttyä. Puhe
Lihastautiliitto ry:n kiertue Tietoa lihassairauksista –yleisöluennot   Tule paikan päälle tai osallistu verkon välityksellä. Ohjelmassa neurologin l
Lihastautiliiton työllisyystoiminta kutsuu nuoria mukaan 10.-11.11.2017 nuorten risteilylle!   Matkaan lähdetään Turusta Viking Gracella, risteily on tar
Vertaistukipäivä ALSiin sairastuneiden aikuisikäisille lapsille lauantaina 18.11.2017 Break Sokos Hotel Flamingossa VantaallaLihastautiliitto ry järjestää