Tapahtuma: Matka Tallinnaan 11. – 15.9.2017

11.09.2017 0:00

Tallinna on suomalaisille tuttu Viron pääkaupunki, joka sijaitsee lyhyen laiva- tai lentomatkan päässä Suomesta. Varhaisella keskiajalla perustettu Tallinna on nykyisin jännittävä sekoitus uutta ja vanhaa - kaupunki  jossa  yhdistyvät nautittavalla tavalla niin mielenkiintoinen historia kuin modernin kaupunkielämän mahdollisuudet.

Matkan majoituspaikkana on Tallink Pirita Spa, joka sijaitsee n. 5 km Tallinnan ydinkeskustasta Piritan venesatamassa, Tallinnan televisiotornin, Piritan luostarin ja Maarjamäen muistomerkin lähistöllä. Huoneiden varusteluun kuuluu minibaari, parveke, kaapelikanavat ja kylpyhuone, jossa kylpyamme tai suihku sekä hiustenkuivaaja. Hotellissa on 24h vastaanotto, huonepalvelu, kylpylä, sisäuima-allas, sauna ja höyrysauna, ravintola, kahvila, baari/aulabaari, ilmainen langaton internet-yhteys, maksullinen lastenhoitopalvelu ja kuivapesulapalvelu ja lahjaliikkeitä/lehtimyymälöitä, kokoustilat sekä omatoiminen pysäköintialue. Lisämaksusta matkalla on mahdollisuus tilata myös erilaisia hoitoja.

Lisätietoa ja matkan hintatiedot löydät täältä ja ilmoittautumaan pääsee tästä. Ilmoittaudu mukaan viimeistään 7.5.2017!

Lisätietoja matkasta antaa järjestösuunnittelija Raija Similä: 050 5914244 tai raija.simila@lihastautiliitto.fi.

Siirry takaisin edelliselle sivulle
Katso kalenterin muita tapahtumia

Lihastautiliitto järjestää keväällä lapsiperheille valtakunnallisen tapahtuman Helsingissä, Merimaailma SEA LIFEssa lauantaina 29.4.2017.  Ohjelman ja
ALUEELLINEN TIETOPÄIVÄ MYOSIITEISTApolymyosiitti, inkluusiokappalemyosiitti ja dermatomyosiittiAika: Keskiviikko 3.5.2017 klo 12.00–17.00 Paikka: Vammaisjä