Tapahtuma: Puhelinlääkäriaika 26.4.

26.04.2017 21:30

Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480 100. Linja aukeaa soittoajan alettua, ja se suljetaan soittoajan päätyttyä. Puhelinaikoja ei voi varata etukäteen, eikä puhelinajan aikana jättää lääkärille viestiä tai soittopyyntöä linjan ollessa varattu. Puhelusta peritään normaali matkapuhelinmaksu.

Huhtikuun soittoajalla puhelimeen vastaa perinnöllisyyslääketieteen erikoislääkäri, dosentti Carina Wallgren Pettersson keskiviikkona 26.4. klo 16.00-17.30

Siirry takaisin edelliselle sivulle
Katso kalenterin muita tapahtumia

ALUEELLINEN TIETOPÄIVÄ MYOSIITEISTApolymyosiitti, inkluusiokappalemyosiitti ja dermatomyosiittiAika: Keskiviikko 3.5.2017 klo 12.00–17.00 Paikka: Vammaisjä