Tapahtuma: Puhelinlääkäriaika 4.5.

04.05.2017 22:00

Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480 100. Linja aukeaa soittoajan alettua, ja se suljetaan soittoajan päätyttyä. Puhelinaikoja ei voi varata etukäteen, eikä puhelinajan aikana jättää lääkärille viestiä tai soittopyyntöä linjan ollessa varattu. Puhelusta peritään normaali matkapuhelinmaksu.

Toukokuun ensimmäisellä soittoajalla puhelimeen vastaa lastenneurologian erikoislääkäri, LKT Pirjo Isohanni 4.5. klo 17.00 -18.30

Siirry takaisin edelliselle sivulle
Katso kalenterin muita tapahtumia

Kansainvälisen harvinaisten sairauksien päivän kunniaksi Turussa järjestetään 28.2. aamupäiväseminaari, jossa käsitellään harvinaissairauksien tutkim