Tapahtuma: ALS-päivät Helsingissä 17.-18.6.

17.06.2017 0:00

ALS-päivät Helsingissä 17–18.6.2017

Onko perinnöllisyyden tutkimisella yhteyksiä hoitojen kehitykseen? Tästä aiheesta puhuu neurologian erikoislääkäri Hannu Laaksovirta. Ohjelmassa lisäksi vertaiskeskusteluja ja sunnuntaina ALS-tukihenkilöitten tapaaminen. Lopullinen ohjelma julkaistaan pääsiäisen jälkeen. Lauantaina 17.6.2017 järjestetään iltatilaisuus/buffetruokailu, joka on avoin kaikille ja siihen tulee erillinen hinta.

Ajankohta:     17. – 18.6.2017
Paikka:          Marina Congress Center
Osoite:          Katajanokanlaituri 6, 00160 Helsinki

Majoituspalvelut Scandic Grand Marina (Katajanokanlaituri 7, 00160 Helsinki)

ALS Ice Bucket Finland - keräyksen tuotosta tukea ALSia sairastaville
Lihastautiliitto ry:n liittohallitus on tehnyt päätöksen osallistumiskustannusten tukemisesta ALS-tautia sairastaville ALS Ice Bucket Finland - keräyksen tuotoista. Tuki on 200 € suuruinen – sitä voi käyttää matkustus-, majoitus- tai ruokailukuluihin. Matkoista korvaukset yleisten kulkuneuvotaksojen mukaan tai 20 cent/km.

Lisätietoja majoituksesta löydät tästä.

ALS päivien 2017 ilmoittautuminen
Ilmoittautuminen valtakunnallisille ALS-päiville Lyyti-palvelun kautta 12.5.2017 mennessä.

Ilmoittautumaan pääset täältä.

Lisätietoja: Laura Fröberg 044 736 1030

Siirry takaisin edelliselle sivulle
Katso kalenterin muita tapahtumia