Tapahtuma: Nuorten risteily 2017

10.11.2017 0:00

Matkaan lähdetään Turusta Viking Gracella, risteily on tarkoitettu 18-29 -vuotiaille lihassairaille nuorille.

Lihastautiliiton jäsenet pääsevät matkaan ilmaiseksi - jos et ole
jäsen niin nyt on hyvä aika liittyä!

Jäseneksi liittymisestä löydät lisätietoa täältä.

Matkan hinta
Risteily on ilmainen Lihastautiliiton jäsenille ja heidän mahdollisille avustajilleen. Ei-jäsenille sekä heidän avustajilleen matkan hinta jokaiselle on 50€.
Risteilyn ohjelma
Lihastautiliitto on varannut laivalta konferenssitilan sekä perjantaina että lauantaina. Lauantaina ohjelmassa on mm. ideointipaja. Mukana risteilyllä ovat suunnittelija Liisa-Maija Verainen sekä järjestösuunnittelija Leena Koivusaari. Tarkempi ohjelma sekä osallistujalista lähetetään osallistujille lähempänä risteilyä.
Nyt mennään eikä meinata – ideoidaan Lihastautiliitto nuorten kartalle!
Hytit
Esteettömiä hyttejä on varattu käyttöömme, mutta niitä on rajoitetusti. Matkanjärjestäjä suorittaa hyttijaon, mutta toiveita voi esittää.
Peruutusehdot
Matkan peruuttamisesta viimeisen ilmoittautumispäivän (1.10) jälkeen ilman perusteltua syytä laskutetaan 80€.
Matkakustannukset
Matkat Turkuun korvataan julkisten kulkuneuvojen mukaan ja omavastuu matkoista on 10%.
Avustus
Matkalla ei ole yleisavustajaa, vaan jokainen avustajaa tarvitseva ottaa mukaan oman avustajan. Lihastautiliitto maksaa avustajan risteilyn.
Vakuutus
Tarkista omat vakuutuksesi ennen matkaa! Lihastautiliitolla on voimassa oleva yleisvakuutus kurssitoimintaa varten.

Ilmoittautuminen aukeaa 17.8., ilmoittautumaan pääset tästä.

Paikkoja on rajoitetutusti ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautuminen päättyy viimeistään 29.9.2017. Jos risteily täyttyy jo aiemmin, voidaan ilmoittautuminen sulkea jo sitä ennen.

Lisätiedot

Liisa-Maija Verainen, liisa-maija.verainen@lihastautiliitto.fi tai 040 751 1081.

Lisätietoa laivasta löytyy osoitteesta http://www.vikingline.fi/valitse-matka/laivat/ms-viking-grace/.

Siirry takaisin edelliselle sivulle
Katso kalenterin muita tapahtumia

Lihastautiliiton liikuntachat kokoaa 27.9.2017 klo 17-19 ruudun ääreen monipuolisen joukon asiantuntijoita keskustelemaan soveltavasta liikunnasta ja ennen ka
Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480 100. Linja aukeaa soittoajan alettua, ja se suljetaan soittoajan päätyttyä. Puhe