Tapahtuma: Tietoa lihassairauksista – Lihastautiliitto ry:n kiertue

01.11.2017 15:00

Lihastautiliitto ry:n kiertue

Tietoa lihassairauksista –yleisöluennot

Tule paikan päälle tai osallistu verkon välityksellä.

Ohjelmassa neurologin luentoja, kokemuspuheenvuoroja sekä Lihastautiliiton esittelyä. Lataa ohjelma tästä.

Tilaisuuksien tavoitteena on lisätä hiljattain diagnoosin saaneiden ja kaikkien lihastaudeista kiinnostuneiden tietoa lihastaudeista ja Lihastautiliiton palveluista. Tavoitteena on myös löytää uusia aktiivisia järjestötoimijoita ja muita toiminnasta kiinnostuneita. Tilaisuudet ovat maksuttomia eikä osallistuminen edellytä jäsenyyttä.

Osallistuitko tapahtumaan?
Anna palautetta tästä!

Siirry takaisin edelliselle sivulle
Katso kalenterin muita tapahtumia