Lihastautiliitto

ja/tai

Tapahtuma: Puhelinlääkäriaika 24.11.

24.11.2017 15:00

Lihastautiliitto tarjoaa kerran kuukaudessa puhelimitse myös lääkärin neuvontaa.

Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480 100. Linja aukeaa soittoajan alettua, ja se suljetaan soittoajan päätyttyä. Puhelinaikoja ei voi varata etukäteen, eikä puhelinajan aikana jättää lääkärille viestiä, tekstiviestiä tai soittopyyntöä linjan ollessa varattu. Puhelusta peritään normaali matkapuhelinmaksu.

Marraskuun viimeisellä soittoajalla puhelimeen vastaa neurologian erikoislääkäri, LT, dosentti Mari Auranen perjantaina 24.11.2017 klo 13.30–15.00.

Siirry takaisin edelliselle sivulle
Katso kalenterin muita tapahtumia

Kansainvälisen harvinaisten sairauksien päivän kunniaksi Turussa järjestetään 28.2. aamupäiväseminaari, jossa käsitellään harvinaissairauksien tutkim
Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480