Lihastautiliitto

ja/tai

Tapahtuma: Vertaistukipäivä ALSiin sairastuneiden aikuisikäisille lapsille

18.11.2017 0:00

Lihastautiliitto ry järjesti ALSiin sairastuneiden aikuisikäisille lapsille vertaistukitapaamisen ALS Ice Bucket Challenge Finland -jäävesiämpärikampanjasta saaduilla rahoilla 14.11.2015. Vertaistukitapahtuma toteutettiin ALSiin sairastuneiden omasta toiveesta ja se sai suuren suosion.  Päivän pääteemana oli vertaiskohtaaminen, mahdollisuus puhua sairaudesta ja sen mukana tuomista tunteista. Tapahtuma saa nyt jatkoa ensi marraskuussa!

18.11.2017 järjestettävään tilaisuuteen ovat tervetulleita niin viimeksi mukana olleet kuin ne, jotka eivät olleet mukana. Osallistuminen päivään on maksutonta, vain matkakuluista jokainen huolehtii itse. Ohjelmassa on ainakin neurologi Manu Jokelan luento. Päivä alkaa klo 10 ja päättyy klo 16. Tarkempi ohjelma ja ilmoittautuminen julkaistaan syksyn aikana Lihastautiliiton verkkosivustolla. Tervetuloa mukaan!

Siirry takaisin edelliselle sivulle
Katso kalenterin muita tapahtumia

Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480 100. Linja aukeaa soittoajan alettua, ja se suljetaan soittoajan päätyttyä. Puhe
Mitokondriotautia sairastaville sekä heidän läheisille ja omaisille järjestetään vertaistapaaminen Helsingissä, Valkeassa talossa, 9.-11.6.2017. Vertaist