Lihastautiliitto

ja/tai

Tapahtuma: Puhelinlääkäriaika 15.11.

15.11.2017 17:30

Lihastautiliitto tarjoaa kerran kuukaudessa puhelimitse myös lääkärin neuvontaa.

Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480 100. Linja aukeaa soittoajan alettua, ja se suljetaan soittoajan päätyttyä. Puhelinaikoja ei voi varata etukäteen, eikä puhelinajan aikana jättää lääkärille viestiä, tekstiviestiä tai soittopyyntöä linjan ollessa varattu. Puhelusta peritään normaali matkapuhelinmaksu.

Marraskuun toisella soittoajalla puhelimeen vastaa perinnöllisyyslääketieteen erikoislääkäri, dosentti Carina Wallgren-Pettersson keskiviikkona 15.11.2017 klo 16.00–17.30.

Siirry takaisin edelliselle sivulle
Katso kalenterin muita tapahtumia

Kansainvälisen harvinaisten sairauksien päivän kunniaksi Turussa järjestetään 28.2. aamupäiväseminaari, jossa käsitellään harvinaissairauksien tutkim
Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480