Vuoden Vapaaehtoinen -äänestys käynnistyi!

05.12.2017

Lihastautiliitto haluaa nostaa esiin vapaaehtoisten tekemää arvokasta työtä – haemme jo kolmatta kertaa Vuoden Vapaaehtoista! Vuoden Vapaaehtoisen arvon sai vuonna 2015 Sirpa Ekblom Uudenmaan lihastautiyhdistyksestä ja vuonna 2016 se myönnettiin Pirkko ja Kalevi Nuutiselle Etelä-Hämeen lihastautiyhdistyksestä. Kuka saa Vuoden Vapaaehtoisen arvon tänä vuonna?

Voit ehdottaa henkilöä, joka on mielestäsi tehnyt merkittävää vapaaehtoistyötä lihastautia sairastavien hyväksi ja ansaitsisi tulla työstään huomioiduksi.

Vapaaehtoinen
• on henkilö, joka toimii omasta vapaasta tahdostaan ilman palkkaa yhteisön/yhdistyksen hyväksi. Hän voi olla itse sairastava, läheinen tai joku aivan muu.

Vapaaehtoistoiminta
• voi olla vaikuttamista, muiden ihmisten auttamista ja ohjaamista tai monia muita tehtäviä kuten kerhon tai vertaisryhmän vetämistä, nettisivujen päivittämistä, tapahtumien suunnittelemista ja toteuttamista.

Äänestämään pääset tämän linkin kautta: https://www.lyyti.fi/questions/b98ff24497

Äänestys alkaa Kansainvälisenä Vapaaehtoisten päivänä 5.12.2017 ja päättyy 31.1.2017. Voittaja julkistetaan Lihastautiliiton www-sivustolla 14.2.2018. Vuoden Vapaaehtoinen esitellään myös vuoden 2018 ensimmäisessä Porras-lehdessä!

Jaa uutinen:

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä

Selaa uutisryhmää Yleisuutiset

Lihastautiliitto tarjoaa kerran kuukaudessa puhelimitse myös lääkärin neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 04