Tallinnaan syyskuussa 2017!

15.12.2016

Tallinna on suomalaisille tuttu Viron pääkaupunki, joka sijaitsee lyhyen laiva- tai lentomatkan päässä Suomesta. Varhaisella keskiajalla perustettu Tallinna on nykyisin jännittävä sekoitus uutta ja vanhaa - kaupunki  jossa  yhdistyvät nautittavalla tavalla niin mielenkiintoinen historia kuin modernin kaupunkielämän mahdollisuudet.

Matkan majoituspaikkana on Tallink Pirita Spa, joka sijaitsee n. 5 km Tallinnan ydinkeskustasta Piritan venesatamassa, Tallinnan televisiotornin, Piritan luostarin ja Maarjamäen muistomerkin lähistöllä. Huoneiden varusteluun kuuluu minibaari, parveke, kaapelikanavat ja kylpyhuone, jossa kylpyamme tai suihku sekä hiustenkuivaaja. Hotellissa on 24h vastaanotto, huonepalvelu, kylpylä, sisäuima-allas, sauna ja höyrysauna, ravintola, kahvila, baari/aulabaari, ilmainen langaton internet-yhteys, maksullinen lastenhoitopalvelu ja kuivapesulapalvelu ja lahjaliikkeitä/lehtimyymälöitä, kokoustilat sekä omatoiminen pysäköintialue. Lisämaksusta matkalla on mahdollisuus tilata myös erilaisia hoitoja.

Lisätietoa ja matkan hintatiedot löydät täältä ja ilmoittautumaan pääsee tästä. Ilmoittaudu mukaan viimeistään 7.5.2017!

Lisätietoja matkasta antaa järjestösuunnittelija Raija Similä: 050 5914244 tai raija.simila@lihastautiliitto.fi.

Jaa uutinen:

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä

Selaa uutisryhmää Yleisuutiset

Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480 100. Linja aukeaa soittoajan alettua, ja se suljetaan soittoajan päätyttyä. Puhe
Vuoden 2017 Lihastautipäiviä vietetään Rovaniemellä 8. ja 9. huhtikuuta.  Paikkana toimii Hotelli Rantasipi Pohjanhovi (Pohjanpuistikko 2, 96200 Rovanie
Lihastautiliitto järjestää yhdessä Matka-agenttien kanssa  11. – 15.9.2017 matkan Tallinnaan. Tallinna on suomalaisille tuttu Viron pääkaupunki, joka