Ole osana Fylli -hanketta!

06.04.2017

Lihastautiliitto on aloittanut maaliskuussa 2017 STEA:n rahoittaman kaksivuotisen hankkeen Fylli- osallisuutta lihastautia sairastavalle fysioterapian keinoin. Hankkeen päätavoitteena on lihassairaan osallisuuden lisääminen ja mahdollistaminen tukemalla lihassairaan omaa omaa aktiivista roolia oman fysioterapian suunnittelussa ja toteutumisessa tiedon lisäämisen ja välittämisen keinoin.

Hankkeen pohjana on Lihastautiliiton fysioterapiayksikön 30-vuotinen kokemus lihastaudeista. Vuosina 1998–2016 fysioterapiayksikköön on koottu tietoa Lihastautiliiton järjestämillä Kelan ja Rayn (STEA) rahoittamilla kuntoutus- ja sopeutumisvalmennuskursseilla fysioterapeutti Kristiina Rantakaislan (Jokinen) tekemistä fyysisen toimintakyvyn edellytysten testauksista. Näitä tietoja on tarkoitus käyttää hankkeessa kun, luodaan järjestölähtöinen fysioterapiamalli lihassairaan toimintakyvyn, hyvinvoinnin ja osallisuuden tukemiseksi.

Mikäli haluat osallistua hankkeeseen, täytä tästä suostumuslomake tietojen käyttöön.

Jaa uutinen:

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä

Selaa uutisryhmää Yleisuutiset

Tapahtumakalenterissa ei ole yhtään tulevaa tapahtumaa.