Lihastautiliitto tukee ALS-jäävesikampanjalla kerätyin varoin ALS-toimintaa

26.06.2017

Lihastautiliitto tukee ALS-jäävesikampanjalla kerätyin varoin ALS-toimintaa kolmella eri tavalla:

1) Henkilökohtainen ALS-virkistysraha: ALS-virkistysraha on tarkoitettu niille ALSia sairastaville, jotka eivät esimerkiksi terveydentilansa takia ole pystyneet tai pysty osallistumaan muihin ALS Ice Bucket Finland -jäävesiämpärikampanjan tuotoilla järjestettyihin tapahtumiin. Korvauksen virkistystapahtumasta voi hakea jälkikäteen toimittamalla hakemuslomake kuitteineen Lihastautiliittoon. Korvattava summa on kuitissa/kuiteissa oleva määrä, kuitenkin enintään 100 euroa. Hakemuslomake löytyy tästä.

2) ALS-virkistysraha ALS-vertaistukiryhmille: ALS-vertaistukiryhmillä on mahdollisuus hakea ryhmälleen kertaluonteisesti virkistysrahaa 100e/ryhmä. Hakijana voi olla vertaisryhmän vetäjä tai joku ryhmäläisistä. Korvauksen virkistystapahtumasta voi hakea jälkikäteen toimittamalla hakemuslomake kuitteineen Lihastautiliittoon. Korvattava summa on kuitissa/kuiteissa oleva määrä, kuitenkin enintään 100 euroa. Hakemuslomake ALS-vertaistukiryhmille löytyy tästä.

3) ALS-alueraha ALS-ensitietopäiviä tai ALS-tietopäivien järjestämiseen: Alueilla on mahdollisuus hakea jäävesikampanjarahaa 300e/vuosi. Tukea voidaan käyttää ALS-ensitietopäivän tai ALS-tietopäivän järjestämisen yhteydessä syntyvien kustannusten (luennoitsijoiden palkkiot ja matkakustannukset) kattamiseen. Korvauksen voi hakea jälkikäteen toimittamalla hakemuslomakkeen kuitteineen Lihastautiliittoon. Korvattava summa on kuitissa/kuiteissa oleva määrä, kuitenkin enintään 300 euroa. Hakemuslomake ALS-tietopäivien järjestämiseen löytyy tästä.

Jaa uutinen:

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä

Selaa uutisryhmää Yleisuutiset

Lihastautiliiton liikuntachat kokoaa 27.9.2017 klo 17-19 ruudun ääreen monipuolisen joukon asiantuntijoita keskustelemaan soveltavasta liikunnasta ja ennen ka
Lihastaudit – hengitystoimintojen tukeminen fysioterapian keinoin Fysioterapeuttien koulutuspäivä 5.10.2017 klo 9.00 – 12.30 Cumulus City keskusta, Haa
Lihastautiliiton työllisyystoiminta kutsuu nuoria mukaan 10.-11.11.2017 nuorten risteilylle!   Matkaan lähdetään Turusta Viking Gracella, risteily on tar
Vertaistukipäivä ALSiin sairastuneiden aikuisikäisille lapsille lauantaina 18.11.2017 Break Sokos Hotel Flamingossa VantaallaLihastautiliitto ry järjestää