Leena Nissilästä Lihastautiliiton uusi toiminnanjohtaja

08.08.2017

Lihastautiliitto ry:n uudeksi toiminnanjohtajaksi on valittu terveystieteen maisteri, fysioterapeutti Leena Nissilä. Lihastautiliittoon Nissilä siirtyy Attendon Hoivakoti Peiponhovin johtajan paikalta, aiemmin hän on toiminut asiantuntijatehtävissä mm. Kelassa ja Sosiaali- ja terveysalan tutkimus- ja kehittämiskeskus Stakesissa.

Leena Nissilä aloitti työnsä Lihastautiliitossa 7.8.2017.

Jaa uutinen:

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä

Selaa uutisryhmää Yleisuutiset

Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480 100. Linja aukeaa soittoajan alettua, ja se suljetaan soittoajan päätyttyä. Puhe
Lihastautiliitto ry:n kiertue Tietoa lihassairauksista –yleisöluennot   Tule paikan päälle tai osallistu verkon välityksellä. Ohjelmassa neurologin l
Lihastautiliiton työllisyystoiminta kutsuu nuoria mukaan 10.-11.11.2017 nuorten risteilylle!   Matkaan lähdetään Turusta Viking Gracella, risteily on tar
Vertaistukipäivä ALSiin sairastuneiden aikuisikäisille lapsille lauantaina 18.11.2017 Break Sokos Hotel Flamingossa VantaallaLihastautiliitto ry järjestää