Tervetuloa chattailemaan!

Lihastautiliitto järjestää sekä yksilöchatteja että ryhmächatteja eri teemoista omilla nettisivuillaan.

Ryhmächatit
ovat kaikille avoimia keskusteluita, joissa voi osallistua keskusteluun nimimerkillä tai halutessaan tulla vain seuraamaan. Ryhmächat aukeaa tälle chat-sivulle ja on avoinna etukäteen ilmoitetun ajan. Ryhmächattien keskusteluhistoriat löytyvät aina chatin jälkeisenä päivänä tältä sivulta koostettuna tiivistelminä, jotta halukkaat voivat lukea, minkälaisia vinkkejä ja vastauksia asiantuntijat ovat antaneet erilaisiin kysymyksiin ja mistä on kulloinkin keskusteltu. Yksilöchatissa keskustellaan chattiruudun välityksellä kahden kesken asiantuntijan kanssa ja keskustelut ovat luottamuksellisia. Yksilöchat-ikkuna löytyy Lihastautiliiton nettisivujen oikeasta alakulmasta.

Koonti Yrittäjyyschatin keskustelusta 23.11. löytyy täältä.
Koonti Seksuaalisuus-ryhmächatista 30.11. on täällä.
Kooste Nuoret töihin järjestöihin -ryhmächatista 18.1. luettavissa täällä.
Kooste Liikuntachatista 27.9. löytyy täältä.
Kooste järjestöjen yhteisestä työllisyys- ja yrittäjyyschatista 30.1. on täällä.

YKSILÖCHAT-AJAT KEVÄÄLLÄ 2018

Yksilöchatissa on vakioaika aina maanantaisin 8.1. alkaen klo 13-14. Chat on satunnaisesti auki myös muina aikoina.
HUOM! Vappuaattona 30.4. ei ole chattia!

Teemallisia yksilöchatteja:
Sopeutumisvalmennus ja haku Lihastautiliiton järjestämille kursseille: 22.3. klo 14.30-17.00
Diagnoosineuvonta: 3.4. klo 15-17 HUOM! Porras-lehdessä ilmoitettu diagnoosineuvonnan yksilöchat-aika 20.3. on peruttu.

Yhden valtakunnallisen ALS-päivän sijaan Lihastautiliitto järjestää tänä vuonna ALS-päivän neljällä eri paikkakunnalla: Helsingissä, Seinäjoella, O
Yhdenvertaisena työelämässä! -seminaari- ja messutapahtuma järjestetään maanantaina 28.5.2018 klo 10-16 Messukeskuksen kokoustamossa. Messuilla esittäy
Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480
Lihastautiliiton Etelä- ja Lounais –Suomen alueen kesäpäivät järjestetään tänä vuonna Fazer Experience Vierailukeskuksessa Vantaalla 9.6.2018 klo