Tervetuloa chattailemaan!

Lihastautiliitto järjestää sekä yksilöchatteja että ryhmächatteja eri teemoista omilla nettisivuillaan.

Ryhmächatit
ovat kaikille avoimia keskusteluita, joissa voi osallistua keskusteluun nimimerkillä tai halutessaan tulla vain seuraamaan. Ryhmächat aukeaa tälle chat-sivulle ja on avoinna etukäteen ilmoitetun ajan. Ryhmächattien keskusteluhistoriat löytyvät aina chatin jälkeisenä päivänä tältä sivulta koostettuna tiivistelminä, jotta halukkaat voivat lukea, minkälaisia vinkkejä ja vastauksia asiantuntijat ovat antaneet erilaisiin kysymyksiin ja mistä on kulloinkin keskusteltu. Yksilöchatissa keskustellaan chattiruudun välityksellä kahden kesken asiantuntijan kanssa ja keskustelut ovat luottamuksellisia. Yksilöchat-ikkuna löytyy Lihastautiliiton nettisivujen oikeasta alakulmasta.

Koonti Yrittäjyyschatin keskustelusta 23.11. löytyy täältä.
Koonti Seksuaalisuus-ryhmächatista 30.11. on täällä.
Kooste Nuoret töihin järjestöihin -ryhmächatista 18.1. luettavissa täällä.
Kooste Liikuntachatista 27.9. löytyy täältä.
Kooste järjestöjen yhteisestä työllisyys- ja yrittäjyyschatista 30.1. on täällä.

YKSILÖCHAT-AJAT SYKSYLLÄ 2018

Yksilöchatissa on vakioaika aina maanantaisin 6.8. alkaen klo 13-14.
Elokuun 8. päivä alkaen ykliöchat on auki myös keskiviikkoisin klo 14-15.

Teemallisia yksilöchatteja:

22.10. Rakkautta ja onnea etsimässä? Asiaa mm. ihmissuhteista, tunteista, seksuaalisuudesta
Keskustelemassa Tanja Roth, Seksuaali- ja lisääntymisterveyttä edistävä työ, SAMAT- toiminta, Kynnys ry
28.11. Aiheena tuetut lomat, järjestösuunnittelija Raija Similä

Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480
Lihastautiliitto ry järjestää 9.-11.9.2018 omakustanteisen virkistysmatkan Valamon Luostariin. Matka on tarkoitettu yli 60-vuotiaille lihastautia sairastavil