JYVÄSKYLÄ: ALS/FALS -vertaistukiryhmä kokoontuu seuraavan kerran tiistaina 14.8.2018 klo 14-16 Kansalaistoiminnankeskus Matarassa kokoustila Hillassa (os. Matarankatu 6b, Jyväskylä). Ilmoittautumiset mielellään 12.8. mennessä paula.sorjonen(at)lihastautiliitto.fi tai puh. 050 5992475.

IISALMI/RUNNI: Alueellinen kesäpäivä maanantaina 27.8.2018 klo 12-16 Runnin kylpylässä, Runnintie 407, Iisalmi. Ilmoittatumiset 19.8. mennessä paula.sorjonen(at)lihastautiliitto.fi tai p. 050 5992475. Ohjelmassa ruokailu, mindfulness-tuokio, liikunnallista yhteistä puuhaa sekä iltapäiväkahvi. Pohjois-Savon lihastautiyhdistys järjestää tapahtumaan bussikuljetuksen Kuopion ja Siilinjärven suunnalta. Mikäli osallistut yhteiskyytiin, niin ota yhteyttä Liisa heinoon, puh. 040 4183251.

SAARIJÄRVI: Vertaistukitapaaminen sairastaville sekä läheisille torstaina 30.8.2018 klo 15.30-17. Tapaamispaikkana Kehräkumppanit ry:n toimiston kokoushuone, Kauppakatu 8, 2 .krs. Ilmoittautumiset 27.8. mennessä puh. 050 5992475 tai paula.sorjonen(at)lihastautiliitto.fi

KUOPIO: Vertaistapaaminen keskiviikkona 29.8.2018 klo 14-16 Melankadun toimintakeskuksella, os. Melankatu 10B, Kuopio.

JYVÄSKYLÄ: Lihastautiliiton FYLLI-hankkeen tilaisuus Jyväskylässä 19.9.2018 klo 13-16 kansalaistoiminnankeskus Matarassa, Matarankatu 6, Jyväskylä. FYLLI-hankkeen tavoitteena on tukea lihastautia sairastavan osallisuutta ja aktiivista roolia oman fysioterapian suunnittelussa ja toteutuksessa yhdessä fysioterapeutin kanssa. Tilaisuudessa tapaat hankkeen työntekijät sekä kuulet, kuinka voit olla osana hanketta.

Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480
Lihastautiliitto ry järjestää 9.-11.9.2018 omakustanteisen virkistysmatkan Valamon Luostariin. Matka on tarkoitettu yli 60-vuotiaille lihastautia sairastavil