OUKALI, Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun lihastautiyhdistys ry

p. 0440434323
oukali.lty@gmail.com

www.oukali-lihastautiyhdistys.com

Olemme valtakunnallisen Lihastautiliitto ry:n ja Suomen vammaisurheilu ja –liikunta VAU ry:n jäsenyhdistys, jäseniä on n. 175. Yhdistyksen kotipaikka on Oulu. Järjestämme koulutustilaisuuksia, erityisliikuntaa, vertaistukitapaamisia. Välitämme tietoa ja neuvontaa lihastaudeista. Pidämme yhteyttä eri viranomaistahoihin sosiaali-ja terveydenhuollon palveluiden, kuntoutuksen, hoidon ja tutkimuksen edistämiseksi.

Puheenjohtaja, Riitta Vesikukka, riitta.vesikukka@gmail.com
Sihteeri, Sirkka-Liisa Karppinen, oukali.lty@gmail.com
Liikuntavastaava ft Maarit Sihvonen, maarit.sihvonen@dentfys.fi

Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480