LIHASTAUTILIITTO POHJOIS-SUOMI

Pohjois-Suomen alueen järjestösuunnittelija on Raija Similä. Raija huolehtii myös Lihastautiliiton lomatoiminnasta sekä +65-ikäisten senioritoiminnasta.

Pohjois-Suomen alueella toimii kaksi lihastautiyhdistystä: OUKALI - Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun lihastautiyhdistys  sekä Lapin läänin lihastautiyhdistys. OUKALI - Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun lihastautiyhdistyksen alaisuudessa toimii kolme kerhoa: Oulun Triadi ja Kainuun kerho yhteistyössä Kainuun Neuroyhdistyksen kanssa.

Pohjois-Suomen alueelliset tapahtumat

LIHASTAUTILIITTO POHJOIS-SUOMI:
Raija Similä
Järjestösuunnittelija/loma- ja +65-ikäisten toiminnasta vastaava
Kansankatu 53
90100 OULU

GSM 050 591 4244 myös WhatsApp

raija.simila(at)lihastautiliitto.fi

Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480
Harvinaissairauksien kansallista ohjelmaa ollaan päivittämässä. Uuden ohjelman kärkiajatuksina ovat harvinaissairaiden osallisuuden ja eri tahojen välisen
TIETOA LIHASSAIRAUKSISTA -tilaisuudet  31.10.2018 klo 16-19   Lihastautiliiton syksyllä 2017 järjestämä Tietoa lihassairauksista –kiertue tavoitti is
Lihastautiliitto järjestää 4.-5.4.2019 Tampere-talossa Lihastautien kehittyvä tutkimus ja hoito 2019 -konferenssin lihastauteihin liittyvistä ajankohtaisis