PUHELINLÄÄKÄRIAJAT

Lihastautiliitto tarjoaa kerran kuukaudessa puhelimitse myös lääkärin neuvontaa.

Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480 100. Linja aukeaa soittoajan alettua, ja se suljetaan soittoajan päätyttyä. Puhelinaikoja ei voi varata etukäteen, eikä puhelinajan aikana jättää lääkärille viestiä, tekstiviestiä tai soittopyyntöä linjan ollessa varattu. Puhelusta peritään normaali matkapuhelinmaksu

Puhelinneuvonta-ajat syyskaudella 2018:

Lokakuu
18.10.2018 klo 17.00-18.30 lastenneurologian dosentti, LT Pirjo Isohanni
22.10.2018 klo 17.30-19.00 neurologian erikoislääkäri, Hannu Laaksovirta

Marraskuu
9.11.2018 klo 7.45-9.15 neurologian erikoislääkäri, dosentti Päivi Meretoja
14.11. 2018 klo 16-17.30 perinnöllisyyslääketieteen erikoislääkäri, dosentti Carina Wallgren-Pettersson
29.11.2018 klo 17.30 -19.00 lastenneurologian erikoislääkäri, dosentti Jaana Lähdetie

Joulukuu
13.12.2018 klo 13.30-15.00 neurologian erikoislääkäri, LT, dosentti Mari Auranen

Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480