Sosiaalineuvonta

Sosiaaliturvasuunnittelija Hanna-Mari Hanhiala on siirtynyt toisiin tehtäviin. Uuden työntekijän rekrytoinnin ollessa vielä kesken, voitte ottaa yhteyttä ohjaus- ja neuvontakysymyksissä järjestösuunnittelijoihimme, jotka neuvovat teitä eteenpäin. Järjestösuunnittelijoiden yhteystiedot löytyvät täältä.

Myös Lihastautiliiton toiminnanjohtajaan Leena Nissilään  voi olla tarvittaessa yhteydessä: leena.nissila@lihastautiliitto.fi tai p. 044 0649494.

Lihastautiliitto julkaisee vuosittain Sosiaalikompassi-julkaisun,  johon on koottu tavallisimpia vammaisuuteen ja pitkäaikaissairauksiin liittyviä palveluja ja tukimuotoja. Sosiaalikompassi ilmestyy helmikuussa Porras-lehden liitteenä, joten siihen kootut tiedot perustuvat kulloisenkin julkaisuvuoden tammikuun tilanteeseen. Esimerkiksi vuoden aikana tapahtuvat lakimuutokset voivat siis vaikuttaa Sosiaalikompassin tietoihin.

Sosiaalikompassi 2018

Lihastautiliitto järjestää 4.-5.4.2019 Tampere-talossa Lihastautien kehittyvä tutkimus ja hoito 2019 -konferenssin lihastauteihin liittyvistä ajankohtaisis