Sosiaalineuvonta

Neuvontaa lihassairaille sosiaaliturvaan liittyvissä kysymyksissä antaa sosiaaliturvasuunnittelija
Hanna-Mari Hanhiala: 044 736 1031.

Lihastautiliitto julkaisee vuosittain Sosiaalikompassi-julkaisun,  johon on koottu tavallisimpia vammaisuuteen ja pitkäaikaissairauksiin liittyviä palveluja ja tukimuotoja. Sosiaalikompassi ilmestyy helmikuussa Porras-lehden liitteenä, joten siihen kootut tiedot perustuvat kulloisenkin julkaisuvuoden tammikuun tilanteeseen. Esimerkiksi vuoden aikana tapahtuvat lakimuutokset voivat siis vaikuttaa Sosiaalikompassin tietoihin.

Sosiaalikompassi 2018

Lihastautiliitton järjestää 13.8.-18.8.2018 aikuisille tarkoitetun Voimaa vertaisuudesta -tuetun loman (Rokua Health & Spa). Hakuaika lomalle päätt
Lihastautililiitto järjestää yhdessä Etelä-Hämeen lihastautiyhdistyksen ja Hämeenlinnan reumayhdistyksen kanssa 18.5. klo 12.00-17.00 tietopäivän myosi
Yhden valtakunnallisen ALS-päivän sijaan Lihastautiliitto järjestää tänä vuonna ALS-päivän neljällä eri paikkakunnalla: Helsingissä, Seinäjoella, O