Työllistymisen edistäminen

Työ on perusoikeus!

Oikeus työhön on jokaisen ihmisen perusoikeus. Tarjoamme yksilöllistä tukea työnhakuun ja työllistymiseen liittyvissä kysymyksissä. Lihastautiliiton urasuunnittelija on apuna työnhakuasiakirojen laadinnassa, erilaisten tukimuotojen selvittämisessä ja haastatteluun valmistautumisessa. Ota yhteys Liisa-Maija Verainen, puh. 040 751 1081, liisa-maija.verainen(at)lihastautiliitto.fi

Duunimentori -työnantajapalvelu

Sivustolla on tietoa sekä työnhakijalle että työnantajalle esimerkiksi työn tukimuodoista.

Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480
Harvinaissairauksien kansallista ohjelmaa ollaan päivittämässä. Uuden ohjelman kärkiajatuksina ovat harvinaissairaiden osallisuuden ja eri tahojen välisen
TIETOA LIHASSAIRAUKSISTA -tilaisuudet  31.10.2018 klo 16-19   Lihastautiliiton syksyllä 2017 järjestämä Tietoa lihassairauksista –kiertue tavoitti is
Lihastautiliitto järjestää 4.-5.4.2019 Tampere-talossa Lihastautien kehittyvä tutkimus ja hoito 2019 -konferenssin lihastauteihin liittyvistä ajankohtaisis