Lihastautiliiton ensimmäinen ikioma verkkokurssi on täällä!

Mistä voimia, kun arki yhtäkkiä muuttuu? Tarvitsetko keinoja oman hyvinvointisi tueksi? Lähde mukaan Voimaa ja Valoa – verkkokurssille!

Verkkokurssi lihastautia sairastaville aikuisille paneutuu mielen hyvinvoinnin tukemiseen.

Verkkotapaamiset järjestetään tiistaisin 31.3., 7.4., 14.4., 21.4. ja 28.4. klo 17.00 -19.00. Tapaamiset rakentuvat hyvinvoinnin teemojen ympärille kurssilaisten odotusten ja tavoitteiden perusteella.  Kurssiin liittyy välitehtäviä, ja ryhmätapaamisissa on mahdollisuus jakaa kokemuksia muiden osallistujien kanssa. Tarvittaessa kurssiin sisältyy myös kahdenkeskisiä verkkotapaamisia ohjaajan kanssa. Maksuttoman kurssin ohjaajina toimivat Lihastautiliiton asiantuntijat ja verkossa työskentelyyn saa tarvittaessa henkilökohtaista opastusta.

Hakuaika verkkokurssille päättyy jo 25.3. klo 16.00. Valituille ilmoitetaan kurssille pääsystä saman viikon aikana.

Hae mukaan täällä: https://www.lyyti.in/Voimaa_ja_valoa_2621

Lisätietoja Voimaa ja Valoa -verkkokurssin sisällöstä ja kurssille hakemisesta antaa kuntoutussuunnittelija Susanna Ryynänen: 044 703 4657 tai susanna.ryynanen@lihastautiliitto.fi.