Kurssit
Kurssiaika: 9.–13.7.2019
Hakuaika päättyy: 09/05/2019
Paikka: Kuntoutuskeskus Kankaanpää

Kesän kohokohta – lasten leirit sisältävät lapsille mielekästä ja monipuolista toimintaa, yllätyksiä ja elämyksiä. Kavereita ja uusia kokemuksia. Toiminta luo valmiuksia toimia ryhmässä, ryhmän jäsenenä ja tukee osaltaan lapsen itsenäistymiskehitystä. Lihastautiliiton molemmat lasten kesäleirit järjestetään samassa paikassa samaan aikaan, mutta ne toimivat kuitenkin omina kokonaisuuksina. Lasten kesäleireille osallistuja maksaa matkat itse. Leirihakemuksen liitteenä ei tarvita lääkärinlausuntoa.

Kenelle?
Leiri on tarkoitettu 8 – 12 -vuotiaille lihastautia sairastaville lapsille, jotka haluavat kesäleirille saamaan uusia kokemuksia ja tekemään yhdessä toisten lasten kanssa.

Mitä leirillä tehdään?
Leiriohjelma sisältää monipuolista toimintaa ulkona ja sisällä, vedessä ja maalla sekä aktiviteetteja, uusia elämyksiä, kavereita ja vertaistukea. Leiri järjestetään esteettömässä ympäristössä. Avustuspalvelu on ympärivuorokautinen.