Kurssit
Kurssiaika: 11.–12.9. ja 25.9. sekä 2.–3. 10. Päivittäinen työskentely klo 10 – 15, tunnin lounastauko puolenpäivän aikaan.
Hakuaika päättyy: 29/08/2021
Paikka: Verkkokurssi

Kenelle?
Kurssi on tarkoitettu aikuisille lihastautia sairastaville henkilöille, jotka haluavat kokeilla, mihin oma kirjoittaminen vie.  Kirjoittamisen voi aloittaa kuka tahansa, milloin tahansa. Jos kouluaikaan sinusta kirjoittaminen oli kamalaa, niin tule kokeilemaan, onko se nyt mukavampaa. Tai jos olet jonkin verran kirjoitellut ja sinulla on jokin tietty tavoite kirjoittamiselle, tule hakemaan lisää sysäystä kirjoittamiseen. Lääkärin lausuntoa tai suositusta ei tarvita kurssihakemuksen liitteeksi. Olennaisin kohta hakemuksessa on tavoitteesi ja odotuksesi kurssin suhteen. Osallistujien on hyvä sitoutua olemaan mukana jokaisella kurssikerralla. Kurssille valituille lähetetään ennen kurssia tarkempaa tietoa kurssin sisällöstä.

Mitä kurssilla tehdään?
Kurssilla kirjoitetaan pieniä harjoituksia, jonkin verran myös luetaan, kuunnellaan tekstejä ja tietysti keskustellaan. Kirjailijavieras käy kurssilla. Kirjoitusharjoituksissa syntyneitä tekstejä ei arvioida, eikä omia kirjoituksia ei tarvitse jakaa muille. Välineinä käyvät yhtä hyvin kynä ja vihko tai tietokone ja tekstinkäsittelyohjelma. Myös rentous ja hauskuus kannattaa ottaa mukaan tälle kurssille!