Kysy lihastaudeista -palvelu on osa Lihastautiliiton ohjaus- ja neuvontatyötä. Palvelu sisältää puhelinlääkäreiden sekä asiantuntijan puhelimitse antaman ohjauksen ja neuvonnan.

Palveluasiantuntijan tavoittaa parhaiten arkisin maanantaista torstaihin klo 9-15 numerosta 050 572 2784. Voit myös lähettää sähköpostia: kati.kekkonen@lihastautiliitto.fi.

Puhelinlääkäriaikoja on keskimäärin kaksi kertaa kuukaudessa, heinäkuussa puhelinlääkäripalvelu lomailee. Puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480 100. Linja aukeaa soittoajan alettua, ja se suljetaan soittoajan päätyttyä. Puhelinaikoja ei voi varata etukäteen, eikä puhelinajan aikana jättää lääkärille viestiä, tekstiviestiä tai soittopyyntöä linjan ollessa varattu. Puhelusta peritään normaali matkapuhelinmaksu.

Puhelinlääkäriajat syyskaudella 2022

ELOKUU
23.8. klo 16–17.30 neurologian erikoislääkäri LT, dosentti Mari Auranen

SYYSKUU