Lihastautiliitto järjestää syksyn aikana kokemustoimijan peruskoulutuksen Tampereella.

Koulutuksen lähijaksot toteutetaan 27.9. klo 16.30-21.00, 28.9. klo 9.00-16.00, 18.10. klo 16.30-21.00 ja 19.10. klo 10.00-16.00. Koulutus järjestetään Tampereella ja koulutuspaikkoina ovat Sokos hotelli Torni sekä Scandic Station.

Lihastautiliitto maksaa koulutukseen osallistuvien kulut.

Koulutus tarjoaa valmiudet toimia oman sairaus- tai vammaryhmän ja järjestön lähettiläänä ja jakaa omaa kokemusta niin, että kuulijan ymmärrys ja tieto asiasta laajenee. Kokemustoiminta voi olla sairastuneen tai läheisen kokemuksiin perustuvia puheenvuoroja eri näkökulmista tai osallistumista sosiaali- ja terveyspalveluiden suunnitteluun, kehittämiseen ja arviointiin palveluiden käyttäjänä. Kokemustieto syventää ammattilaisten osaamista ja tarjoaa kanavan asiakkaiden tarpeiden entistä parempaan tunnistamiseen.

Täytä alta löytyvä sähköinen hakemuslomake ja lähetä se 31.8. mennessä järjestösuunnittelija Marjo Luomaselle: marjo.luomanen@lihastautiliitto.fi. Marjo Luomanen antaa myös koulutuksesta lisätietoja.

Hakemuslomake kokemustoimijan peruskoulutukseen