Lihastautiliiton toimintaa voit tukea yksityishenkilönä tai yrityksenä kätevästi verkossa sähköisen lahjoituslomakkeen kautta. Merkkipäivää viettäessäsi voit esittää toivomuksen, että lahjojen sijasta sinua muistavat tukisivat Lihastautiliiton toimintaa. Myös muistokukkarahat voi ohjata liiton toiminnan tukemiseen.

Lihastautiliiton Lahjoitustili: Nordea FI17 1590 3000 2011 50

Testamentit
Testamenttilahjoitus Lihastautiliitolle auttaa kehittämään liiton toimintaa sairastavien ja heidän läheistensä hyväksi. Lahjoittaja voi halutessaan määritellä lahjoituksensa käyttötarkoituksen. Testamenttilahjoitukset Lihastautiliitolle ovat verovapaita.

Lihastautiliiton pankkiyhteys: Nordea FI59 1590 3000 1044 61

Lisätietoja lahjoituksista antaa talouspäällikkö Sari Posio, 044 736 1033 tai sari.posio@lihastautiliitto.fi

Jäsenyys toiminnan tukena
Lihastautiliiton tuki- ja asiantuntijajäseniksi voidaan hyväksyä rekisteröityjä yhdistyksiä, oikeuskelpoisia yhteisöjä sekä säätiöitä. Tuki- ja asiantuntijajäsenyyttä haetaan vapaamuotoisella kirjallisella hakemuksella liittohallitukselta, hakemukset osoitetaan vt. toiminnanjohtaja Eija Elorannalle.

Yhdistysjäsenyyden (tuki- ja asiantuntijuusjäsen) vuosimaksu on 75 € ja yritysjäsenyyden vuosimaksu 150 €.

Lihastautiliiton Poliisihallituksen myöntämä rahankeräyslupa RA/2020/587on voimassa 1.8.2020 alkaen koko Suomen alueella Ahvenanmaata lukuun ottamatta. Kerätyt varat käytetään Lihastautiliitto ry:n järjestämän vertaistuki-, harrastus- ja virkistystoimintaan. Rahankeräyslupa on myönnetty 19.5.2020.