Tapahtuma: Puhelinlääkäriaika 1.6.

01.06.2017 0:00

Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480 100. Linja aukeaa soittoajan alettua, ja se suljetaan soittoajan päätyttyä. Puhelinaikoja ei voi varata etukäteen, eikä puhelinajan aikana jättää lääkärille viestiä tai soittopyyntöä linjan ollessa varattu. Puhelusta peritään normaali matkapuhelinmaksu.

Kesäkuun soittoajalla puhelimeen vastaa neurologian erikoislääkäri, LT, dosentti Mari Auranen 1.6. klo 13.30 -15.00

Siirry takaisin edelliselle sivulle
Katso kalenterin muita tapahtumia

Lihastautiliitton järjestää 13.8.-18.8.2018 aikuisille tarkoitetun Voimaa vertaisuudesta -tuetun loman (Rokua Health & Spa). Hakuaika lomalle päätt