Tapahtuma: Harvinaisten sairauksien päivän seminaari 28.2.2018

28.02.2018 0:00

Kansainvälisen harvinaisten sairauksien päivän kunniaksi Turussa järjestetään 28.2. aamupäiväseminaari, jossa käsitellään harvinaissairauksien tutkimusta ja tutkimuksen merkitystä harvinaissairauksien hoidossa. Seminaari on suunnattu kaikille asiasta kiinnostuneille. Osallistuminen on maksutonta, mutta edellyttää ennakkoilmoittautumista.
Tästä pääset ilmoittautumislomakkeeseen.

Seminaaria voi seurata myös verkkovälitteisesti esimerkiksi omalta tietokoneelta. Lisäksi luvassa on etäkatsomoita, joissa seminaaria pääsee seuraamaan yhdessä muiden kanssa. Tarkemmat ohjeet etäosallistumiseen sekä tietoa etäkatsomoiden sijainnista päivitetään lähipäivinä Harvinaisten sairauksien päivän teemasivulle.

Seminaarin järjestävät yhteistyössä Harvinaiset-verkosto ja HARSO ry.

Harvinaisten sairauksien päivän seminaarin ohjelman näet tästä.

Siirry takaisin edelliselle sivulle
Katso kalenterin muita tapahtumia

Lihastautiliitton järjestää 13.8.-18.8.2018 aikuisille tarkoitetun Voimaa vertaisuudesta -tuetun loman (Rokua Health & Spa). Hakuaika lomalle päätt
Lihastautililiitto järjestää yhdessä Etelä-Hämeen lihastautiyhdistyksen ja Hämeenlinnan reumayhdistyksen kanssa 18.5. klo 12.00-17.00 tietopäivän myosi