Tapahtuma: Harvinaisten sairauksien päivän seminaari 28.2.2018

28.02.2018 0:00

Kansainvälisen harvinaisten sairauksien päivän kunniaksi Turussa järjestetään 28.2. aamupäiväseminaari, jossa käsitellään harvinaissairauksien tutkimusta ja tutkimuksen merkitystä harvinaissairauksien hoidossa. Seminaari on suunnattu kaikille asiasta kiinnostuneille. Osallistuminen on maksutonta, mutta edellyttää ennakkoilmoittautumista.
Tästä pääset ilmoittautumislomakkeeseen.

Seminaaria voi seurata myös verkkovälitteisesti esimerkiksi omalta tietokoneelta. Lisäksi luvassa on etäkatsomoita, joissa seminaaria pääsee seuraamaan yhdessä muiden kanssa. Tarkemmat ohjeet etäosallistumiseen sekä tietoa etäkatsomoiden sijainnista päivitetään lähipäivinä Harvinaisten sairauksien päivän teemasivulle.

Seminaarin järjestävät yhteistyössä Harvinaiset-verkosto ja HARSO ry.

Harvinaisten sairauksien päivän seminaarin ohjelman näet tästä.

Siirry takaisin edelliselle sivulle
Katso kalenterin muita tapahtumia

Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480
TIETOA LIHASSAIRAUKSISTA -tilaisuudet  31.10.2018 klo 16-19   Lihastautiliiton syksyllä 2017 järjestämä Tietoa lihassairauksista –kiertue tavoitti is