Tapahtuma: ALS-päivä neljällä eri paikkakunnalla

26.05.2018 0:00

Yhden valtakunnallisen ALS-päivän sijaan Lihastautiliitto järjestää tänä vuonna ALS-päivän neljällä eri paikkakunnalla: Helsingissä, Seinäjoella, Oulussa sekä Porissa. Ajankohta on 26.5. klo 12.00–16.00.

Päivien ohjelmassa on neurologi Hannu Laaksovirran luento, joka lähetetään verkon välityksellä Helsingin tilaisuudesta, sekä ohjatut vertaistapaamiset sairastaville ja omaisille kaikilla tapahtumapaikkakunnilla.Tilaisuuksien tavoitteena on antaa tietoa ALS-sairauteen liittyen sekä tarjota mahdollisuus vertaistukeen.

Tilaisuudet ovat maksuttomia eikä osallistuminen edellytä jäsenyyttä.

Päivien ohjelmaan pääset tutustumaan täällä. Ilmoittautuminen tilaisuuksiin päättyy 19.5.2018, ilmoittautumaan pääset tästä

Siirry takaisin edelliselle sivulle
Katso kalenterin muita tapahtumia

Lihastautiliitton järjestää 13.8.-18.8.2018 aikuisille tarkoitetun Voimaa vertaisuudesta -tuetun loman (Rokua Health & Spa). Hakuaika lomalle päätt