Tapahtuma: Etelä- ja Lounais –Suomen alueen kesäpäivät

09.06.2018 0:00

Lihastautiliiton Etelä- ja Lounais –Suomen alueen kesäpäivät järjestetään tänä vuonna Fazer Experience Vierailukeskuksessa Vantaalla 9.6.2018 klo 11.45. Esteettömässä vierailukeskuksessa tutustutaan oppaan johdolla Fazerin toimintaan, historiaan, tarinoihin, tuotevalikoimaan, yritysvastuuseen ja innovaatioihin. Ohjattu näyttelykierros on noin 60 minuutin mittainen. Kierros alkaa klo 12.00. Lisätietoa paikasta: http://www.visitfazer.com

Osoite:Fazerintie 6, 01230 Vantaa
Hinta: 5€ (normaalisti aikuiset 13€ lapset 9,5€)
Avustajat ja alle 5 –vuotiaat lapset pääsevät ilmaiseksi. HUOM! Ilmaiseksi saapuvat (alle 5-vuotiaat ja avustajat) eivät ole oikeutettuja kierrokselta saatavaan herkkukassiin.

Ilmoittautumiset 24.5.2018 mennessä: https://www.lyyti.fi/reg/fazerille

Ilmoittautuminen on sitova, peruutukset on tehtävä viimeistään 30.5.2018. Myöhemmin tehdyistä peruutuksista ei palauteta osallistumismaksua. Jos ilmoittautumisessa ilmenee ongelmia, ota yhteyttä lihastautiliiton järjestösuunnittelijaan Leena Koivusaareen:  050 599 2473   tai leena.koivusaari@lihastautiliitto.fi.

Siirry takaisin edelliselle sivulle
Katso kalenterin muita tapahtumia

Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480
Harvinaissairauksien kansallista ohjelmaa ollaan päivittämässä. Uuden ohjelman kärkiajatuksina ovat harvinaissairaiden osallisuuden ja eri tahojen välisen