Tapahtuma: Yhdenvertaisena työelämässä! -seminaari- ja messutapahtuma

28.05.2018 10:00

Yhdenvertaisena työelämässä! -seminaari- ja messutapahtuma järjestetään maanantaina 28.5.2018 klo 10-16 Messukeskuksen kokoustamossa.

Messuilla esittäytyy eri tavoin itsensä työllistäviä vammaisia tai osatyökykyisiä henkilöitä sekä yrityksiä, jotka ovat esimerkillisesti huomioineet yhdenvertaisuuden omissa rekrytoinneissaan. Mukana esittelemässä toimintaa myös Lihastautiliitto sekä yrittäjistä Hanna Hiltunen (Toiminimi Hanna Hiltunen), Raila Riikonen (Ilon Kipinä) ja Vesa Kataja (CCustom Oy).

Tapahtuman järjestäjät ovat haastaneet yhteistyökumppaneitaan mukaan messuille. Tilaisuuteen ei ole pääsymaksua ja se on kaikille avoin. Tilaisuuden järjestävät Invalidiliiton hallinnoima Yritystä!-hanke, jossa Lihastautiliittokin on mukana, yhdessä Uudenmaan alueen TE-toimiston työkykykoordinaattorihankkeen ja Yhdenvertaisuusvaltuutetun kanssa.

Lisätietoja ja tilaisuuden ohjelma: https://www.invalidiliitto.fi/ajankohtaista/yhdenvertaisena-tyoelamassa-seminaari-ja-messutapahtuma

Siirry takaisin edelliselle sivulle
Katso kalenterin muita tapahtumia

Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480