Tapahtuma: Yhdenvertaisena työelämässä! -seminaari- ja messutapahtuma

28.05.2018 10:00

Messuilla esittäytyy eri tavoin itsensä työllistäviä vammaisia tai osatyökykyisiä henkilöitä sekä yrityksiä, jotka ovat esimerkillisesti huomioineet yhdenvertaisuuden omissa rekrytoinneissaan. Mukana esittelemässä toimintaa myös Lihastautiliitto sekä yrittäjistä Hanna Hiltunen (Toiminimi Hanna Hiltunen), Raila Riikonen (Ilon Kipinä) ja Vesa Kataja (CCustom Oy).

Tapahtuman järjestäjät ovat haastaneet yhteistyökumppaneitaan mukaan messuille. Tilaisuuteen ei ole pääsymaksua ja se on kaikille avoin. Tilaisuuden järjestävät Invalidiliiton hallinnoima Yritystä!-hanke, jossa Lihastautiliittokin on mukana, yhdessä Uudenmaan alueen TE-toimiston työkykykoordinaattorihankkeen ja Yhdenvertaisuusvaltuutetun kanssa.

Lisätietoja ja tilaisuuden ohjelma: https://www.invalidiliitto.fi/ajankohtaista/yhdenvertaisena-tyoelamassa-seminaari-ja-messutapahtuma

Siirry takaisin edelliselle sivulle
Katso kalenterin muita tapahtumia

Yhden valtakunnallisen ALS-päivän sijaan Lihastautiliitto järjestää tänä vuonna ALS-päivän neljällä eri paikkakunnalla: Helsingissä, Seinäjoella, O