Tapahtuma: Täysin palkein - hengityslaitetta käyttävien palvelut tulevaisuudessa -seminaari

18.05.2018 0:00

Hengityslaitepotilaat ry järjestää seminaarin perjantaina 18.5.2018 klo 8.30 – 16.00 Validia kuntoutuksen (ex-Synapsia) tiloissa Helsingissä. Pohjoismaisina vierailijoina seminaarissa on Norjan valtakunnallisen hengitystukikeskuksesta ylilääkäri Ove Fondenæs ja suomalaislähtöisen fysioterapeutin Tiina Andersen. Suomen tilanteesta tuo tietoutta Tyksin hengitystukiyksikön osastonylilääkäri Waltteri Siirala ja HUSsin keuhkoklinikan edustajalla on puheenvuoro. Tulevasta lainsäädännöstä on puhumassa THL:n erityisasiantuntija Sanna Ahola. Seminaari on myös Hengityslaitepotilaat ry:n uuden "Täysin palkein” -hankkeen avaustilaisuus.

Seminaarin hinta 50 €/sisältää aamu- ja iltapäiväkahvin. Seminaari on maksuton hengityskoneen käyttäjälle ja yhdelle avustajalle. Englanninkieliset osiot luennoista tulkataan suomeksi. Seminaarin ohjelmaan pääset tutustumaan tästä.

Ilmoittautumislinkki seminaariin löytyy Hengityslaitepotilaat ry:n verrkkosivustolta.

Siirry takaisin edelliselle sivulle
Katso kalenterin muita tapahtumia

Yhden valtakunnallisen ALS-päivän sijaan Lihastautiliitto järjestää tänä vuonna ALS-päivän neljällä eri paikkakunnalla: Helsingissä, Seinäjoella, O
Yhdenvertaisena työelämässä! -seminaari- ja messutapahtuma järjestetään maanantaina 28.5.2018 klo 10-16 Messukeskuksen kokoustamossa. Messuilla esittäy