Tapahtuma: Puhelinlääkäriaika 31.5.

31.05.2018 13:30

Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa.

Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480 100. Linja aukeaa soittoajan alettua, ja se suljetaan soittoajan päätyttyä. Puhelinaikoja ei voi varata etukäteen, eikä puhelinajan aikana jättää lääkärille viestiä, tekstiviestiä tai soittopyyntöä linjan ollessa varattu. Puhelusta peritään normaali matkapuhelinmaksu.

Toukokuun toisella soittoajalla puhelimeen vastaa neurologian erikoislääkäri, LT, dosentti Mari Auranen 31.5. klo 13.30-15.00.

Siirry takaisin edelliselle sivulle
Katso kalenterin muita tapahtumia

Yhden valtakunnallisen ALS-päivän sijaan Lihastautiliitto järjestää tänä vuonna ALS-päivän neljällä eri paikkakunnalla: Helsingissä, Seinäjoella, O
Yhdenvertaisena työelämässä! -seminaari- ja messutapahtuma järjestetään maanantaina 28.5.2018 klo 10-16 Messukeskuksen kokoustamossa. Messuilla esittäy