Tapahtuma: Helppo liikkua -viikon Esteettömyyswebinaari 17.5.

17.05.2018 13:00

Vuonna 2018 Helppo liikkua -viikkoa vietetään Invalidiliiton 80-vuotisjuhlavuoden merkeissä. Esteettömyys hyödyttää kaikkia ihmisiä, vaikka moni ei ehkä tule sitä ajatelleeksi. Helppo liikkua -viikon aikana, 14.–20. toukokuuta, tuomme esiin teemaa ”Esteettömyys kuuluu kaikille”.  Esteettömyyspäivää vietämme torstaina 17. toukokuuta.

Lihastautiliitto on osana Helppo liikkua -viikon torstaina 17.5. järjestettävää Esteettömyyspäivän webinaaria.

Webinaarin ohjelma:
klo 13 Esteetön ympäristö ja saavutettavat palvelut
-  vastaava esteettömyysasiantuntija Marika Nordlund, Invalidiliitto
klo 14 Kognitiivinen esteettömyys muistisairaan näkökulmasta
-  asiantuntija Anita Pohjanvuori, Muistiliitto
klo 15 Esteetön matkailu Suomessa ja ulkomailla
-  esteettömän matkailun asiantuntija ja matkabloggaaja Sanna Kalmari

Mukaan webinaariin pääset ilmoittautumalla tästä.

Lisää tietoa Helppo liikkua -viikosta löydät täältä.

Siirry takaisin edelliselle sivulle
Katso kalenterin muita tapahtumia

Yhden valtakunnallisen ALS-päivän sijaan Lihastautiliitto järjestää tänä vuonna ALS-päivän neljällä eri paikkakunnalla: Helsingissä, Seinäjoella, O
Yhdenvertaisena työelämässä! -seminaari- ja messutapahtuma järjestetään maanantaina 28.5.2018 klo 10-16 Messukeskuksen kokoustamossa. Messuilla esittäy