Tapahtuma: Helppo liikkua -viikon Esteettömyyswebinaari 17.5.

17.05.2018 13:00

Vuonna 2018 Helppo liikkua -viikkoa vietetään Invalidiliiton 80-vuotisjuhlavuoden merkeissä. Esteettömyys hyödyttää kaikkia ihmisiä, vaikka moni ei ehkä tule sitä ajatelleeksi. Helppo liikkua -viikon aikana, 14.–20. toukokuuta, tuomme esiin teemaa ”Esteettömyys kuuluu kaikille”.  Esteettömyyspäivää vietämme torstaina 17. toukokuuta.

Lihastautiliitto on osana Helppo liikkua -viikon torstaina 17.5. järjestettävää Esteettömyyspäivän webinaaria.

Webinaarin ohjelma:
klo 13 Esteetön ympäristö ja saavutettavat palvelut
-  vastaava esteettömyysasiantuntija Marika Nordlund, Invalidiliitto
klo 14 Kognitiivinen esteettömyys muistisairaan näkökulmasta
-  asiantuntija Anita Pohjanvuori, Muistiliitto
klo 15 Esteetön matkailu Suomessa ja ulkomailla
-  esteettömän matkailun asiantuntija ja matkabloggaaja Sanna Kalmari

Mukaan webinaariin pääset ilmoittautumalla tästä.

Lisää tietoa Helppo liikkua -viikosta löydät täältä.

Siirry takaisin edelliselle sivulle
Katso kalenterin muita tapahtumia

Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480
Harvinaissairauksien kansallista ohjelmaa ollaan päivittämässä. Uuden ohjelman kärkiajatuksina ovat harvinaissairaiden osallisuuden ja eri tahojen välisen