Tapahtuma: Puhelinlääkäriaika 23.8.

23.08.2018 13:30

Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa.

Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480 100. Linja aukeaa soittoajan alettua, ja se suljetaan soittoajan päätyttyä. Puhelinaikoja ei voi varata etukäteen, eikä puhelinajan aikana jättää lääkärille viestiä, tekstiviestiä tai soittopyyntöä linjan ollessa varattu. Puhelusta peritään normaali matkapuhelinmaksu.

Syyskauden ensimmäisellä soittoajalla puhelimeen vastaa neurologian erikoislääkäri, LT, dosentti Mari Auranen 23.8.2018 klo 13.30-15.00.

Siirry takaisin edelliselle sivulle
Katso kalenterin muita tapahtumia

Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480
Lauantaina 1.12.2018 juhlitaan Lihastautiliiton nuorisotoimikunnan järjestämiä pikkujouluja Tampereella Scandic Stationilla! Luvassa mm. mukavaa yhdessä ol