Tapahtuma: Harvinaissairauksien kansallinen konferenssi 2018

22.10.2018 0:00

Harvinaissairauksien kansallista ohjelmaa ollaan päivittämässä. Uuden ohjelman kärkiajatuksina ovat harvinaissairaiden osallisuuden ja eri tahojen välisen yhteistyön vahvistaminen.

STM:n Harvinaiset sairaudet -työryhmä ja Harvinaiset-verkosto järjestävät yhteistyössä harvinaisten sairauksien konferenssin "Pilviä vai paistetta – Uudistuvan harvinaissairauksien kansallisen ohjelman sääennuste”. Konferenssin tavoitteena on koota näkemyksiä uuden kansallisen ohjelman taustaksi ja tueksi.

Harvinaissairauksien kansallinen konferenssi 2018 pidetään Helsingissä, Säätytalolla maanantaina 22.10.

Konferenssissa kuullaan ajankohtaisia alustuksia mm. harvinaissairauksien hoidosta ja palveluketjuista sekä harvinaissairaiden ja potilasjärjestöjen osallisuudesta palveluprosessien kehittämisessä. Päivän teemana on yhteistyö ja osallisuus. Konferenssiin ja siellä käytävään keskusteluun voi osallistua myös verkon välityksellä. Konferenssi on maksuton.

Lisätietoa ohjelmasta ja ilmoittautumislinkki löytyy osoitteesta https://www.harvinaiset.fi/harvinaissairauksien-kansallinen-konferenssi-2018.

Siirry takaisin edelliselle sivulle
Katso kalenterin muita tapahtumia

Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480
TIETOA LIHASSAIRAUKSISTA -tilaisuudet  31.10.2018 klo 16-19   Lihastautiliiton syksyllä 2017 järjestämä Tietoa lihassairauksista –kiertue tavoitti is