Tapahtuma: Mitokondrio-tietoisuusviikon mitokondrioluento 18.9.

18.09.2018 16:00

16.9-22.9.2018 vietetään kansainvälistä Mitokondrio-tietoisuusviikkoa.

Mitokondrioyhdistys ry järjestää tiistaina 18.9.2018 Helsingissä Valkeassa Talossa mitokondrioluennon. Luennoitsijina toimii Akatemiaprofessori Anu Wartiovaara, LT Anna Hakonen sekä LT, Ihotautien ja allergologian erik.lääkäri Katariina Hannula-Jouppi. Tilaisuus alkaa klo 16.00 kahvitarjoilulla. Valkea Talo valaistaan luennon ajaksi vihreäksi mitokondriotietoisuusviikon mukaisesti.

Kuopiossa luento nähdään etäluentona Kuopion Technopoliksen Tuuma-kokoustiloissa klo 16.45 alkaen. Oulussa luento nähdään etäluentona Kumppanuuskeskuksella kokoustila Resiinassa klo 16.45 alkaen.

Ilmoittautuminen Helsingin ja Oulun tilaisuuksiin 13.9. mennessä:  mitokondriofin@gmail.com
Ilmoittautuminen Kuopion tilaisuuteen: johanuut@hotmail.com tai tekstiviestitse 050-3105857

Lisätietoa luennosta ja tietoisuusviikosta: https://www.helsinki.fi/fi/tutkimusryhmat/mitochondrial-medicine/light-up-for-mito

Siirry takaisin edelliselle sivulle